Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
pamaus:
Äsken kävimme koeajamassa crv ja superbin. Crv oli hyvä näkyvyys, mutta pompotti armottomasti.
Superb oli hyvä ja tuntui laadukkaammalta. Siinä ja siinä onko liian matala.
jus66si:
Kyllä tuollainen Dacia duster vois olla aloittajalle järkevä vaihtoehto. Eikä ole hinnan kiroissa.
http://www.dacia.fi/duster/esittely
http://www.nettiauto.com/dacia/duster/6559184
eura665:
Eikös tuohon aloittajan hintaluokkaan saisi uuden kian tai hyndain. Minä kävin kesällä ostamassa vaimolle uuden kia rion heräteostoksena ja en mä ainakaan haukkuja saanut. Hyvä on tuo pikkukia ajaa, jos budjetti on sen 20ke saa jo kunnon farkun 7vuoden takuulla. Aikas pieneksi jää ainakin käyttökulut jos malttaa takuun ajaa loppuun asti, ja saisi emäntä oikean värinkin niin sisälle kuin ulos.
Catiska:
Kannattaa käydä tutustumassa, ei sitten jää mietityttämään.
Voi tosin käydä kuten meillä vaimon autoa ostettaessa, laatuvaikutelma Dusterissa ja Kiassa ei riittänyt, ei sitten lähellekään. Etenkin Dusterin osalta meinasi kieltäytyä edes koeajamasta ko kapinetta.
Eikä niihin olisi saanut edes niitä "tarvittavia" varusteita, mutta käytiin kuitenkin tutustumassa.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 24.01.2015 kello on 15:00 ---Eikös tuohon aloittajan hintaluokkaan saisi uuden kian tai hyndain. Minä kävin kesällä ostamassa vaimolle uuden kia rion heräteostoksena ja en mä ainakaan haukkuja saanut. Hyvä on tuo pikkukia ajaa, jos budjetti on sen 20ke saa jo kunnon farkun 7vuoden takuulla. Aikas pieneksi jää ainakin käyttökulut jos malttaa takuun ajaa loppuun asti, ja saisi emäntä oikean värinkin niin sisälle kuin ulos.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös ketjun avaaja jo edellisen tuputuksen jälkeen todennut että käytetty kelpaa mieluimmin. Tämä on kai sitä väsyttämistä.
Joku Gof vaikkapa korkeampana mallina , Touran, Suberb, V50 jne varmaan paras vaihtoehto.
Jättää nuo muut muille ostettaviksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta