Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.06.2016 kello on 18:03 ---Kovat on perustelut... 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuon parempaa perustelua tarvitse.
Tunnetasolla auto usein ostetaan ja mielikuvien tietty. Dacia on jo sellainen että sen tv mainokset on luotaantyäntäviä
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 5.06.2016 kello on 12:56 ---Jos on valmis menemään valtavirran mukana, niin sitä olisi meidänkin pihassa joku valkoinen Skodillakin raakku ollut jo aikapäiviä sitten, mutta kun se ei vaan ole se mun juttu, ei ole koskaan ollut ja tuskin tulee ikinä olemaankaan, juuri missään asiassa :P
--- Lainaus päättyy ---
Neliveto-Octavia tai Superb ei ole raakkuja verrattuna moniin mainitsemiisi tekeleisiin, mutta tarkoitin kyllä ihan muita silti. Jotka on muutamia vuosia käytettyinä ihan täysiä pelejä, toisinkuin jotkut muut... :o
Eihän se valtavirtaa ole hakea auto isommilta markkinoilta, mutta se on, jos pitää olla uusi vaikka budjetti ei riitä kuin käytettyyn. Mun ei riitä, siksi se kunnon käytetty.
pamaus:
Juuri Volvosta vaihdettiin iskarit ja kyselin huoltajalta millaisen auton sinä vaihtaisit.
Vastaus tuli heti, ei VAG vehkeitä. Laatu heikentenyt ja varaosat kalliita. Pysy Volvossa.
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 5.06.2016 kello on 18:14 ---Ei tuon parempaa perustelua tarvitse.
Tunnetasolla auto usein ostetaan ja mielikuvien tietty. Dacia on jo sellainen että sen tv mainokset on luotaantyäntäviä
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Korealaisten, saati sitten japanilaisten kohdalla ei minulla ole rationaalisuudesta tietoakaan. Minulla autohankintoihin liittyy fiilistä vähintään yhtä paljon kuin järkeäkin. Miksi sitten Astrat ? Siksi, että rajasin käyttöedun maksimiksi 500€/kk ja siihen hintaan auto on ehdottomasti luokkansa ykkönen.
Jos vaihtoehtoina on esim. Toyota tai Alfa Romeo niin jälkimmäisen valitsen silmää räpäyttämättä :)
Pertti K:
^Samoilla linjoilla.
Oman -04 VAGgilaisen moottoriin vaihdettu viimeisen 80 000 km aikana lämpömittarin anturi ja nyt pitäisi nokkahihna vaihtaa (ei ole poikki). On se kyllä huono. Kun puhutaan että VAG laatu huonontunut, niin kyllä itse ymmärrän sillä tarkoitettavan reilusti alle 10-vuotiaita vuosimalleja. No, voihan se tietysti -03...-04:kin olla huonompi kuin 10 vuotta vanhempi. Pari -95:sta oli, joista toinen tosi hyvä ja toinen tosi huono. Tällä otannalla huono mennä sanomaan kovin yleispätevää tuomiota.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta