Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.05.2016 kello on 08:18 ---Ei ole aika vielä kypsä maasturille täälläkään, nehän nykyään katsotaan (siis nämä katumaasturit) eläkeläisten ja huonoselkäisten ajoneuvoiksi. ....
--- Lainaus päättyy ---
Ja isomahaisten kulkuneuvoiksi? Helppo mennä sisään ja ulos, pääsee maastoon pidemmälle autolla. Itse vaihdoin tuon CRV:n etuvetoiseen diesel Golfiin (nyt vm.2009) joka menee aika pitkälle alaväännön ja hyvin toimivan luistoeston ansiosta. Varsinkin ikääntyessä on liikuttava mahdollisimman paljon.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 27.05.2016 kello on 10:14 ---Ja isomahaisten kulkuneuvoiksi? Helppo mennä sisään ja ulos, pääsee maastoon pidemmälle autolla.
--- Lainaus päättyy ---
Mihin ei nelivedolla pääse, niin työsuhdeautolla pääsee.....
kimi:
Välitykset ja alavääntö on myös asioita jotka itse huomioisin jos autoa olisin hankkimassa vaununvetoon.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.05.2016 kello on 08:18 ---Ei ole aika vielä kypsä maasturille täälläkään, nehän nykyään katsotaan (siis nämä katumaasturit) eläkeläisten ja huonoselkäisten ajoneuvoiksi. Mitä vanhemmaksi itse kukin tulee niin eiköhän se katumaasturi ala kiinnostamaan myös minuakin, mutta nyt mennään matalalla.
--- Lainaus päättyy ---
Olipa kerrassaan osuvat lauseet. Täällä ei ajella enää matalalla. Tosin ollaan hyväselkäisiä eläkeläisiä. :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.05.2016 kello on 08:18 ---Ei ole aika vielä kypsä maasturille täälläkään, nehän nykyään katsotaan (siis nämä katumaasturit) eläkeläisten ja huonoselkäisten ajoneuvoiksi. Mitä vanhemmaksi itse kukin tulee niin eiköhän se katumaasturi ala kiinnostamaan myös minuakin, mutta nyt mennään matalalla.
--- Lainaus päättyy ---
No jaa... On se aika tympeää, jos pitää olla naru, josta vetää itsensä pystyyn jos aikoo autosta nousta, oli sitten minkälainen selkä tahansa.
Tosin olen kuullut, että joillekin on ainoa oikea sellainen kulkuneuvo jossa maataan.
Emännällä oli aikoinaan lyhyt mutta mutkainen ja mäkinen työmatka. Kun päivälläkin piti säntäillä ees taas, piti mennä autolla.
Nelivedolla pääsi sitten kiertelemään niitä keppejä, joita liukkaalla oli mäki täynnä.... ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta