Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.02.2016 kello on 21:19 ---Aivan. Eikös netti ole täynnä keskusteluja henkilöautoista. Ja aivan merkkikohtaisesti. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mutta mutta Höpöttäjä, nyt unohdat että me karavaanarit olemme autohulluja, autoillahan me niitä vaunuja vedetään ja me matkailuautoilijat ajelemme hupiajomme myös...toiset V6:lla. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.02.2016 kello on 21:27 ---Mutta mutta Höpöttäjä, nyt unohdat että me karavaanarit olemme autohulluja, autoillahan me niitä vaunuja vedetään ja me matkailuautoilijat ajelemme hupiajomme myös...toiset V6:lla. ;D
--- Lainaus päättyy ---
No, A6/V6 on eri juttu. :D
kimi:
Jos Subaru niin mallimerkinnässä pitää lukea STi. Ne vaan on mahtavia ajettavia ja jalkoihin ei jää, samalla tekniikka toteutettu myös niin että normiliikennevirras sa ei tukehdu. Sällillä ollut pari ja kun heillä oli eidän asauto lainassa piti noilla ajella.
Alan:
Olet Ihaa jäljillä tuon uutisen kanssa. Subarua laatu ollut tiedossa jo pitkään. Sopiiko se sitten käyttötarkoitukseen niin on eri asia. Mulle kävisi pienennetty Outback tehokkaammalla koneella, vaan kun ei ole.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.02.2016 kello on 23:06 ---Jos Subaru niin mallimerkinnässä pitää lukea STi.
--- Lainaus päättyy ---
Olishan se nelivetoinen "ralliauto" oivallinen peli näin eronneelle yksinhuoltajalle mutta hinta karkaa ja käyttökulut siinä samalla. Jos nyt ei massi riitä STi:hin, niin onhan tuossa sentään Turbo ja neliveto, aikoinaanhan 80-luvulla oli jopa etuvetoisia Subaruja.
Vielä itse merkkiin mennäkseni, myyjän mukaan Subaru on merkki jonka hyväksyvät jopa sellaiset jotka eivät japanilaisia autoja muuten edes harkitsisi hankkivansa, onko näin vai oliko vain myyjän puheita ja samaan syssyyn tuumasi että nyt kun nelivetoinen tulee niin etu/takavetoon ei ole paluuta. ::)
Aiemmin olen pitänyt Subarua vanhanaikaisena sisustaltaan mutta ei tuo Levorg ainakaan Toyotalle yhtään häpeä, pehmeää muovia on jopa takaovissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta