Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (89/182) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.07.2015     kello on 16:37 ---Kyllä varmasti on nyt kaikki huolet ja murheet taaksejätetyt, kun olet merkkisi löytänyt. Thumb

Mullakin on ollut kaksi Fiatia. Oli ne aikoja. Kumma, kun tuossa Hymerissä sattuu olemaan Fordin (jota en todellakaan ylistä) alusta.

Paljonhan niitä Fiateja Suomessa myydään. 8)

--- Lainaus päättyy ---

Nurkka-ajo on myrkkyä autoille jos verrataan maantiellä ja motarilla ajamiseen

SeaSharky:
Fiorino on kyllä rakennettu niin, että joka paikkaan pääsee hyvin käsiksi, huollot on helppo tehdä itsekin. Koneessa on jakoketju ja näitä pikku dieseleitä on tehty yli 5miljoonaa kpl, enkä ole kuullut mitään jakoketjuongelmista, niinkuin volkkarilla (onhan Fiiatti tehnyt autoja yli 30v kauemmin kuin volkkari, niin osaa sen paremmin:))
Jos hakee netistä hakusanalla Fiorino tyyppiviat, niin en minä ainakaan mitään löytönyt.
Laitoin Ebay hakusanaksi Fiorino, niin löytyy kaikki mahdolliset varaosat mitä tarvii ja hinnat on käsittämättömän edulliset, vastaavasti Golf hakusanalla ei löydy juuri mitään.

Laskin myös, että jos olisin ostanut v2008 volkkarin sijaan Fiorinon, jolloin nyky malli tuli markkinoille, niin minulla olisi nyt tilillä 20000EUR enemmän rahaa.

Aakku:
Mulla on pihassa Volkkari, Fiiu ja pari Sitikkaa....ei kyllä hyvältä vaikuta.  :(

Pertti K:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.07.2015     kello on 19:10 ---Mulla on pihassa Volkkari, Fiiu ja pari Sitikkaa....ei kyllä hyvältä vaikuta.  :(

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin tuon merkkiset yksilöt olleet parhaita autoja mitä minulla on ollut, kaikkia tosin vain 1 kpl, mutta Sitikka 6 v, Hiivatti 11 v ja Vokkelolkin jo 2v.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky -  5.07.2015     kello on 19:06 ---Fiorino on kyllä rakennettu niin, että joka paikkaan pääsee hyvin käsiksi, huollot on helppo tehdä itsekin. Koneessa on jakoketju ja näitä pikku dieseleitä on tehty yli 5miljoonaa kpl, enkä ole kuullut mitään jakoketjuongelmista, niinkuin volkkarilla (onhan Fiiatti tehnyt autoja yli 30v kauemmin kuin volkkari, niin osaa sen paremmin:))
Jos hakee netistä hakusanalla Fiorino tyyppiviat, niin en minä ainakaan mitään löytönyt.
Laitoin Ebay hakusanaksi Fiorino, niin löytyy kaikki mahdolliset varaosat mitä tarvii ja hinnat on käsittämättömän edulliset, vastaavasti Golf hakusanalla ei löydy juuri mitään.

Laskin myös, että jos olisin ostanut v2008 volkkarin sijaan Fiorinon, jolloin nyky malli tuli markkinoille, niin minulla olisi nyt tilillä 20000EUR enemmän rahaa.

--- Lainaus päättyy ---
Aika hyvä olet ennustamaan jälkikäteen, mitä vikoja autossa olisi ollut menneisyydessä. Näin myöhemmin sanottuna  :laugh: ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View