Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
Pertti K:
Varmaan lavastettu tilanne, mutta seiskan aikaan JKL Lohikoskentiellä tuli vastaan V70 hinurin lavalla ja solikka hinurin koukussa ;D Toki huoltoon, ei korjaamolle menossa?
jip59:
Meikäläisellä on ollut jo vuosia haaveena Volvo XC90 Ocean Race Blue D5 7-paikkaisena kaikilla herkuilla PAITSI nahkasisustuksella. Vaunua ei taloudessa ole mutta jos autosta tykkää niin vihan se olla vaunun vetoonkin kelpaava. Siis jos joskus "lakkaa köyhtymästä" niin sitten...
MarkoA:
Ei ole huono haave! Kyllä tännekin kelpais. Tosin nahkapenkein, nyt kun taloudessa on jälleen koira. Vaikka se matkustaakin kontissa, niin kyllä niitä karvoja on kohta joka paikassa ja ne jää ikävästi kiinni verhoiluun!
kimi:
Miksei nahkasisustaa. Minä olen päättänyt ettei hlöautoa ilman nahkaa tule
Pertti K:
Kesällä kuuma, talvella kylmä ja aina liukas. Verrattuna siis kankaaseen, kaikkihan on suhteellista. Helppohan se on puhtaanapidon kannalta kyllä. En minä nahkasisustasta ole normikulkineessa valmis mitään ekstraa maksamaan, mutta ei siitä nyt haittaakaan ole (ainakaan jälleenmyyntitilant eessa). Joihinkin autoihin se nyt vaan kuuluu, mutta aika harvoihin, lähinnä aristokraatteihin.
Kekkosen Cadillacissa oli kuskilla nihkeä nahkapenkki ja takana plyyshiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta