Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
virpimu76:
Ovelaa verrata bemuun :D nii onhan tuo texti pakko lukea..koukuttaa tuolleen ;D
Noo hjyvää hjyvään hän tuossa kait sitten vertaillaan ;D
Onnitteluni hankinnasta Thumb
Toivotaan että on Soiva Peli
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 24.04.2015 kello on 08:31 ---Ensimmäinen sukupolvi oli itseasiassa aivan nolon tarkka kopio baijerilaisesta,
--- Lainaus päättyy ---
Näin näyttää, tuossa kadulla on se eka sukupolvelainen, yhtä ruosteessa kuin esikuvansakin samanikäisistä.
Naapurilla on taas hybrid iS , ihan kelvon näköinen. Saas nähdä mikä on seuraava. 3-v periodilla nuo näkyy vaihtuvan.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.04.2015 kello on 07:54 ---On se ihmeellistä kun toiset saa orkut toisten autohankinnoista :laugh: ;D :P ;)
Hyvä kun joku iloinen , edes sivullinen. Omistaja vasta sitten jos tykkää siitä :-[
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Jostain kohtaa huomasin kyllä huumoriakin.
Ei kai kenenkään motiivi voi kateus olla aihetta koskevissa kirjoitteluissaan. Jos on, niin väitän, että siitä on paha enää huonommaksi pistää.
Ite luen mielenkiinnolla autohankinnoista juttua, vaikkei kohteena oleva laite olisikaan sellainen, jota itse olisin hankkimassa.
kimi:
Pari kertaa olen Lexusta ollut ostamassa. Jos jotain haluaa niin pitäähän se kokeilla ja kyllä niistä sitten eroon pääsee jos ei miellytä. Käyttölaitteeksi noita ostetaan ja itse ainakin tykkään marginaalivehkeistä joihin tuokin voidaan mielestäni laskea.
Suomessa autolla on pitkälti outo status ja lisäksi se on monelle kateuden aihe, jätetään täysin huomioimatta omistaja joka on valintansa tehnyt omilla kriteereillään.
pamaus:
Tänään otin vastaan aivan uuden auton :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta