Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
88k5:
^,
Vajaa 1.4tn kötöstys; 3 tiheää vaihetta, 2.1 L sivuventtili nelonen, 50hp, kulutus 13.5 L/100km, huiput 105 km/h. Itsekantava kori ja etujousitus apinoitu vm1938 Opel Kapitanista. Puolimoottoria apinoitu vm1935 Dodge D5:sta, toimii jopa 66-oktaanisella ..
Hyvä kun vie perille "korkea hattuiset puna-armeija pamput" huonolla tiellä - reserviä kärryn nyhtämiseen ei tainnut jäädä :D
Rauno:
Minä ostaisin MB Glk:n en ole ajanut eikä ole kokemusta, mutta jotenkin sopii silmään.
MarkoA:
Minä olen jopa ajanutkin ;)
On kyllä tosi kiva auto. Siihen kun ois vielä oikea Moottori, niin mikäs ois ajellessa. Niissähän on hyvät vetomassatkin.
Mulle oli yllätys kun vertailin Volvo xc60, Mazda cx-5 ja glk keskenään, niin mersu tarjosi minun makuun parhaat sisätilat. Taaksekin mahtuu ja sinne pääsee helposti. Itseasiassa välillä oli jopa pientä kuumetta ilmassa tuollaiseen. Minkähänlainen ois vetoautona?
Pertti K:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29.03.2015 kello on 16:52 ---GMC ja Jaguar on tällä hetkellä toivelistan kärjessä. Ei tosin vetoautoksi, Volkkarissa on jo koukku ja vedettävää ei ole kuin jarruton peräkärry. Alfastakin joskus haaveillut, mutta se on jo mennyt ohi. Niin ja Fiiatistakin, Barchettasta.
--- Lainaus päättyy ---
Gemssusta tuli juuri käsiraha maksettua. Tuttu yksilö menneiltä vuosilta, nyt vaan ajatutunut ns. lieväksi projektiksi :D Jaggeen palataan myöhemmin - tai johonkin muuhun.
Catiska:
Noh, päätin sitten kokeilla minkälainen tuo Lexus on autojaan. 3h päästä pitäisi olla auton toimitus, tilasin mokoman tuolla Siperian turneellani kun ei ollut muutakaan tekemistä yöllä aikaerosta potiessani.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta