Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (68/182) > >>

MCL:
Kostoa? Siitä, että osaat lukea esitteitä ja esittää sen perusteella tietävää, vaikka ilmastoinneista?

Ei todellakaan.

Uskottele ihan rauhassa puoli-ilmaisista Bemu-huolloista.

Minä uskon mieluummin liikkeiden hinnastoja.

Catiska:
Usko mitä haluat. Ilmastoinnistakin saat uskoa tietäväsi mitä haluat, ei minua hetkauta. Silloin vain oikaisin asian kun jollekin paasasit ettei hän tiedä mitään ilmastoinnista ja kerroit miten asia on, eikä se ollut edes sinnepäin... 
Esitteitäkin osaan lukea, kaikki ei pysty siihen. Ihan omin käsin olen ilmastointeja korjannut ja huoltanutkin omissa autoissani, silti en niistä paljoa tiedä. Ilmeisesti kuitenkin enemmän kuin joku toinen :)

Vaan, mahtaisiko sinulla olla jotain painavaa sanaa noihin kysymyksiin mitä olen esittänyt. Mieluusti kuuntelisin mitä jaettavaa sinulla on, oppia ottaisin jos sitä vain saan.

Tietty jos vielä haluat jatkaa jostain sivuseikasta jankuttamista niin avaa hiekkalaatikkoon keskustelu bemari vs lexus huoltohinnoista, jatketaan siellä...

janitkon:
Minun 3-sarjan bemarin viimeinen huolto maksoi vajaat 400eur, minkä teetin ja se oli 90tkm huolto. Sisälti öljynvaihdon ja PA-suodattimen vaihdon. Olisi pitänyt sisällään myös ilmanputsarin vaihdon, mutta sen olin juuri vaihtanut itse.
Eka hinta, mitä marmoritiskin mies tarjosi oli 486eur ja tähän sanoin suoraan että en maksa noin paljoa.

Naputteli hetken ja sitten hinta oli alle 400.

Moottorina oli N47d20

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 16.04.2015     kello on 18:49 ---Ihan sama. Vaikka bemarin päähuolto maksaisi tonnin, ei se muuta sitä että tuon Lexus mallin huollot on kalliita verrattuna kait mihin tahansa autoon tuossa kokoluokassa. Mahtaako sinulla olla toyota vai janoatko kostoa ilmastointikeskuste lusta jossa taisi...

--- Lainaus päättyy ---
Eikös Lexus ole sama kuin Toyota...Ainakin olen ollut siinä uskossa.

Joskus kauan sitten menin Toyotallani huoltoon Raisiossa. Siellä oli sellainen rahvaiden tiski, jossa otettiin auto vastaan. Vähän sivummalla oli sitten oikein pramea Lexuksen huolto, jossa oli oikein jalopuuta ja nahkapenkit. En mennyt huoltohallin puolelle, mutta samaan halliin ne Lexukset kuin myös Toyotatkin menivät. Liekö siellä ollut erikseen Lexus huoltajat valkoisine haalareineen ja hanskoineen.
Olisi kiva tietää, onko vastaavalla Toyotan huollolla sama hinta kuin Lexuksella. Mielikuvamarkkinoin ti on tärkeää ja siksi kai Lexus menee hyvin kaupaksi Jenkeissä.

700:
jos lexusta harkitset niin tarkasta huoltohintojen lisäksi myös vakuutushinnat. Huoltohinnoissa en nyt kunnosspitoalan ihmisenä mainostaisi minkään muun merkin halpoja hintoja, mutta lexuksessa ne on kalliit. (vaikka perus ls tekniikka vastaa toyotaa ja samat asentajat ne huollot Suomessa tekee ellei vie niihin muutamaan Lexus huoltoon, kuten Kaivokselan Lexus huoltoon.)

Toyotan 2.2 l 177 hv dieselin suurin haaste lienee kannen hiushalkeamat jotka kasvavat ongelmaiseksi aina silloin tällöin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View