Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (48/182) > >>

Karrppa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 23.02.2015     kello on 20:57 ---Ensin oli Fiat 124 ja tuo on se klooni, ehta laatokka, hieman totutusta poikkeavalla maskilla vaan

--- Lainaus päättyy ---

Omasta mielestäni tuolla maskilla ruma, mutta onneksi nuita ei taida juurikaan olla. Pyöreälamppuisena siinä on vaan sitä jotakin.

MarkoA:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 23.02.2015     kello on 20:56 ---Tämän käyn hakemassa koeajolle, kunhan sopiva aika löytyy.

--- Lainaus päättyy ---

Tuolla merkkifoorumilla olen seurannut PHEV:n edesottamuksia. Ei täysin vakuuta, vaikka erittäin pätevä onkin.
Ei ole hintansa väärti IMO.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Karrppa - 23.02.2015     kello on 21:58 ---Omasta mielestäni tuolla maskilla ruma, mutta onneksi nuita ei taida juurikaan olla. Pyöreälamppuisena siinä on vaan sitä jotakin.

--- Lainaus päättyy ---

Valmistusvuodet kuvan autolla 1984-1994. Ei ole Venäjältä, mutta 124:n pohjalta kyllä.

jva61:
Opel insignia 2,8 turpo neliveto, tuommosta tekis mieli ja vähän katellukkin, pitäs vaan veikkauksen ensin pikkusen ponsoroida minua ;D

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 23.02.2015     kello on 08:10 ---Jees. Onko paljon kilsoja? Mullakin oli yhtenä vaihtoehtona. Mutta kun oli 10k€ budjetti ja tavoitteena saada alle 200tkm ajettu niin Mitsu tuli ostettua. Bensaa palaa, mutta meno on ihan ok. Mites Hondalla?

--- Lainaus päättyy ---
Moro!Ei pysty syvällä rintaäänellä sanomaan oikeen mitään vielä.Toki auto tuntuu mulle passelilta.Ajettu tuolla on 225 tkm.Aika näyttää kuin me yhteen passataan.Mikään ekoautohan tuo ei liene kulutuksen puolesta,mutta tulee sen verran vähän kilometrejä,ettei se ole ongelma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View