Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (42/182) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.01.2015     kello on 22:15 ---Jos vastaisin pelkkään otsikon kysymykseen, niin minä ostaisin ja varmaan ostankin seuraavaksi nelivetohenkilöauto n. Mitä myöhemmin sen parempi.

--- Lainaus päättyy ---
Minäkin olen himoinnut nelivetoautoa, mutta en vain mitenkään ole keksinyt mihin sitä tarvitsisin.
Ei normaalina talvena etelän ihminen mihinkään kiinni jää. Pitäiskö sitä varten hommata vaunu sitten.

Ai niin onhan mulla neliveto Willys tallissa... Sillä ei vain viitsi nyt ajella, kun katto puuttuu.  :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.02.2015     kello on 10:34 ---
Ai niin onhan mulla neliveto Willys tallissa... Sillä ei vain viitsi nyt ajella, kun katto puuttuu.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Sehän on vaan pukeutumiskysymys?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  1.02.2015     kello on 10:48 ---Sehän on vaan pukeutumiskysymys?

--- Lainaus päättyy ---
No enhän minä nyt itseäni ajatellut, vaan tuota Willystä. :)

560FMK:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.02.2015     kello on 10:34 ---Minäkin olen himoinnut nelivetoautoa, mutta en vain mitenkään ole keksinyt mihin sitä tarvitsisin.
Ei normaalina talvena etelän ihminen mihinkään kiinni jää. Pitäiskö sitä varten hommata vaunu sitten.
--- Lainaus päättyy ---
Kiinni jäämisen ja ajamisen vakauden välillä on aika iso ero. Onhan se nyt vaan niin paljon mielekkäämpää etenemistä kun ei tarvii suditella valoissa ja muualla, ei tartte ujostella jyrkempiä mäkiä pienemmillä teillä eikä pelätä loskavalleja moottoritiellä ja parkkiruutuun pääsee varmasti ja sieltä pois vaikka olis aura käynyt välillä.

Mutta jos mikään edellämainittu ei tunnu tärkeeltä niin sit etuveto on sulle oikee ratkaisu.
Kesäkelissä henkilöautossa nelivedosta ei niin paljon hyötyä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 560FMK -  1.02.2015     kello on 12:05 ---Kiinni jäämisen ja ajamisen vakauden välillä on aika iso ero. Onhan se nyt vaan niin paljon mielekkäämpää etenemistä kun ei tarvii suditella valoissa ja muualla, ei tartte ujostella jyrkempiä mäkiä pienemmillä teillä eikä pelätä loskavalleja moottoritiellä ja parkkiruutuun pääsee varmasti ja sieltä pois vaikka olis aura käynyt välillä.

Mutta jos mikään edellämainittu ei tunnu tärkeeltä niin sit etuveto on sulle oikee ratkaisu.
Kesäkelissä henkilöautossa nelivedosta ei niin paljon hyötyä.

--- Lainaus päättyy ---
No tärkeitähän nuo on..
Täällä etelässä en kyllä ole suditellut etuvetoisellakaan. Eikä sellaista mäkeäkään vielä ole tullut vastaan normi teillä.
Tuosta loskavalleista sanoisin, että syytä olisi varoa nelivedollakin. Parkkiruutuongelma voisi tulla kysymykseen, mutta sellaista tilannetta ei ole kohdalleni osunut ainakaan 20 vuoteen.

Kyllä neliveto silti kiva olisi, sitä en kiellä. En vain keksi syytä moisen hankkimiseen. Pitää siis vielä koittaa pohtia, jos jonkun välttämättömän syyn keksisi.  :)
Tuo maavara olisi kyllä hyvä syy. Tällä hetkellä se korvautuu etuvetoisella pakulla, mutta ehkä joku etuvetoinen Citymaasturikin voisi olla passeli.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View