Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 30.01.2015 kello on 11:39 ---En osta vaikka en istukkaan Esson baareissa :D Missä liene enään niitäkään legendaarisia baareja.
Luonne on sen verran kiivas ettei siihen vinoumia enään mahdu joten perus hyvään ja kestävään merkkiin
olen aina tyytynyt.Kuten tuo Mazda 5. Muuten Mazda 3 on menestynyt hyvin testeissä. Se voisi olla hyvä auto
aloittajalle mutta ei ole farkku. Ei kannata ottaa nokkiin jos merkistä puhutaan.Nehän on niitä subjektikokemuksia Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on ykköskopan C5 ja se on ollut ongelmaton auto. Oikeastaan varauduin ostettaessa jonkinlaiseen vikasumaan, mutta toimimatonta istuinlämmitintä lukuunottamatta kaikki on pelannut moitteettomasti. Harkitsin myös Passattia tai Avensista, mutta saman ikäinen ja samoilla kilometreillä varustettu olisi maksanut 2-3 kertaa enemmän. Ja todennäköisesti vikojakin olisi ollut enemmän. Ainakin ruostetta.
Yleensäkin vanhemman manuaalivaihteisen C5:n vikakohteet ovat helppoja ja halpoja korjata. Ja mitä karvalakimpi malli, sitä vähemmän niitä vikakohteita on. C5:llä ajetaan melko suuria kilometrimääriä.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 30.01.2015 kello on 12:15 ---Minulla on ykköskopan C5 ja se on ollut ongelmaton auto. Oikeastaan varauduin ostettaessa jonkinlaiseen vikasumaan, mutta toimimatonta istuinlämmitintä lukuunottamatta kaikki on pelannut moitteettomasti. Harkitsin myös Passattia tai Avensista, mutta saman ikäinen ja samoilla kilometreillä varustettu olisi maksanut 2-3 kertaa enemmän. Ja todennäköisesti vikojakin olisi ollut enemmän. Ainakin ruostetta.
Yleensäkin vanhemman manuaalivaihteisen C5:n vikakohteet ovat helppoja ja halpoja korjata. Ja mitä karvalakimpi malli, sitä vähemmän niitä vikakohteita on. C5:llä ajetaan melko suuria kilometrimääriä.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä kanssasi.Mitä enämmän härpäkkeitä niin sitä varmemmin korjaamolla valohoidossa. Kaverilla on C5 ja karvismalli, helppo korjata
mut yhtä imuilman koodia saatiin etsiä monta päivää. Tiivisteet irvisteli ja imi lisäilmaa.
Ihan kait tuo kyseinen C5 on toiminut. Tää ei kyllä palvele ketjun aloittajaa, joten mulla ei oo enempää
isosta kissasta kirjoitetavaa Thumb
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 30.01.2015 kello on 12:15 ---C5:llä ajetaan melko suuria kilometrimääriä.
--- Lainaus päättyy ---
No omassakin on jo 270tkm mittarissa, vaikka ei tuon wanhempi vielä olekaan (omia ajoja noista on vasta 20tkm) - eikä ole wanha taksi edes kyseessä :o
Mutta kyllä tuota PSA:ssa pysymistä kannattaa kysyjän ainakin harkita kun on kerran noin hyvät kokemusket jo pohjalla edellisestä Thumb
Catiska:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 30.01.2015 kello on 12:23 ---Samaa mieltä kanssasi.Mitä enämmän härpäkkeitä niin sitä varmemmin korjaamolla valohoidossa.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo kertoo juuri sen olennaisen mikä on ranskisten vaiva ollut. Laatu suunnittelussa ei riitä jotta saataisiin peruskomponenttien lisäksi varusteetkin toimiviksi vaan asioissa oikeistaak liikaa. Milloin liittimien tiivistyksissä, milloin missäkin.
Minä haluan että auto on mukava, siinä on ne varusteet mitkä tekee minun matkanteon mukavaksi. En haluaisi ostaa autoa mistä minun pitää ottaa joku karvalakkimalli siksi ettei varusteet toimi tai kuten yleensä, niitä varusteita ei yksinkertaisesti saa kun auton valmistaja suuntaa kapineensa kauppakassikäyttöön ilman ajamisen nautintoa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 30.01.2015 kello on 17:32 ---Tuo kertoo juuri sen olennaisen mikä on ranskisten vaiva ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Hiukan minua kyllä tämä kommentti huvittaa...
Ei silti saa sitä olla mitä mieltä vaan. Mulla nyt on ollut ransakalaisia jo pitkään. Nytkin käyttöautoina kolme kappaletta.
Mitkäköhän sähkölaitteet niissä nyt sitten hajoaa. Minulla ilmeisesti sellaisia onnenkantamoisia, että vaan kestää.
Varusteitahan Citroënissa on runsaasti. Sehän on sen tavaramerkki. Monessa muussa ne on olleet tapana saada vain lisävarusteina, elikä lisää maksamalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta