Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (27/182) > >>

K.E.V:
Kannattaisikohan kommentoidessaan kertoa malli ja vuosi.
Joka merkiltä löytyy nämä "loistoyksilöt" takavuosilta.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 27.01.2015     kello on 21:02 ---Kannattaisikohan kommentoidessaan kertoa malli ja vuosi.
Joka merkiltä löytyy nämä "loistoyksilöt" takavuosilta.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän tämä ole mikään nostalgiaketju ja sikäli tarkemmat tiedot mielestäni turhia. Ketjussa keskustellaan autosta jonka nyt ostaisi ja siksi kokemustenkin pitäisi mielestäni perustua niihin eikä viime vuosituhannen laitteisiin.

MarkoA:
Ei mennyt pitkään tässä(kään) autotopicissa, kun päästiin jankkaamaan näistä samoista jutuista.  :-\

Muumuupapa:
Auton valinta on hyvin yksilöllinen suoritus ja siihen vaikuttaa se, mitä laadun osa-aluetta kukin painottaa. Laatufunktion muuttujia ovat toimintavarmuus, katsastusvarmuus, ajo-ominaisuudet, tilat, korroosionkestävyys, jälleenmyyntiarvo, imago, lisävarusteet, statusarvot, hinta, turvallisuus, kokonaistaloudellis uus, merkkihuollon toimivuus jne...

Itse annan suurimman arvon tuolle kokonaistaloudellis uudelle, johon kuuluu arvon aleneminen, verot, polttoainetaloudell isuus, määräaikaihuollot jakohihnan vaihtoineen ja korjauskulut. Myös toimintavarmuus on minulle erittäin tärkeä. Vaikka auto olisi kuinka hyvä ajaa, sen tekee äärimmäisen epämukavaksi pelkkä tietoisuus siitä, että se saattaa jättää koska tahansa tien poskeen. Tai että sen joutuu kerran kuussa suurella vaivalla toimittamaan huoltoon ja etsimään sijaisauton.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.01.2015     kello on 22:22 ---Eihän tämä ole mikään nostalgiaketju ja sikäli tarkemmat tiedot mielestäni turhia. Ketjussa keskustellaan autosta jonka nyt ostaisi ja siksi kokemustenkin pitäisi mielestäni perustua niihin eikä viime vuosituhannen laitteisiin.

--- Lainaus päättyy ---
No, itse otit esille aikoinaan olleen kulkimen. Tämän vuoksi sanoin. Toiset on kyllä maininneet mistä kysymys.
Onhan esim se Alfa tuon uusimman katsastustilaston huonoin (HS tänään) ilman mallin mainintaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View