Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Suomi24.fi uudistuu
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.01.2015 kello on 11:20 ---Totta. Taitaa vaan olla aika pieni prosentti oikeita posteja jotka menee roskiin. Hämärästi muistan, että kerran, eikä sekään kai maailman tärkein ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Olen kai sit suotta pelännyt tuota gmailin antamista
mutta annan sen avin sinne
mistä oikeesti tulee jos tulee järkevää postia
tuo suoli olkoot edelleen käytössä
nyt tovi sitten sitä uudistettiin
ja on hyvä tyhjentää koko helahoito
eikä tarvii edes posteja avata
kun menee poistoon ...
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.01.2015 kello on 10:34 ---Mikset käytä kokoajan? :o Gmailiin ei todellakaan tule roskapostia.
--- Lainaus päättyy ---
Eilen vaimoni G-mailissä oli roskapostilatikossa 47 viestiä, niistä 5 oli tärkeitä ja kaikkea muuta kuin roskaa. Tuo on siis 30 päivän aikana siihen tulleet roskapostit ja seula näyttää olevan liiankin tiukka. Tuohan tuhoaa yli 30pv vanhat itse.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.01.2015 kello on 10:34 ---Mikset käytä kokoajan? :o Gmailiin ei todellakaan tule roskapostia.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä vuodessa suameen mulle tu kuin 2-3 ei toivottua postia. Gmailiin ei kesän jälkeen ainoatakaan postia. :laugh:
Suamee vaan osaan jotenkin käyttää, tosin tiukalla on ollut kun viime aikoina ovat huanontaneet lähes joka viikko. >:( >:( >:( >:(
Keskusteluihin toistaiseksi en oo osallistunut, kerran kirjoitin, olin kait liian vähän kännissä kun jäi lähettämättä. Riittää kun muutaman kerran vuodessa luen. :laugh:
Timontti:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.01.2015 kello on 12:09 ---Eilen vaimoni G-mailissä oli roskapostilatikossa 47 viestiä, niistä 5 oli tärkeitä ja kaikkea muuta kuin roskaa. Tuo on siis 30 päivän aikana siihen tulleet roskapostit ja seula näyttää olevan liiankin tiukka. Tuohan tuhoaa yli 30pv vanhat itse.
--- Lainaus päättyy ---
Noin voi käydä, mutta kun nostaa sieltä jonkin viestin pois painamalla "Tämä ei ole roskapostia", samasta osoitteesta myöhemmin lähetetyt viestit eivät enää mene roskapostikansioon. Gmai on siis hyvin oppivainen siinä postin käsittelyssä. Jos itse lähetät sellaisia viestejä, jotka menevät suurelle ihmisjoukolle piilokopioina, kannattaa kysellä jälkikäteen, ovatko he ne saaneet.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Timontti - 27.01.2015 kello on 13:59 ---Noin voi käydä, mutta kun nostaa sieltä jonkin viestin pois painamalla "Tämä ei ole roskapostia", samasta osoitteesta myöhemmin lähetetyt viestit eivät enää mene roskapostikansioon. Gmai on siis hyvin oppivainen siinä postin käsittelyssä. Jos itse lähetät sellaisia viestejä, jotka menevät suurelle ihmisjoukolle piilokopioina, kannattaa kysellä jälkikäteen, ovatko he ne saaneet.
--- Lainaus päättyy ---
Nuo 5 sieltä nostettiin mutta asia jäi vaivaamaan. Vaimon G-mailiin on ohjattu muutama toinen osoite ja ei ole käynyt mielessäkään käydä roskapostit katsomassa. Pitää jatkossa muistaa ja katsotaan tuleeko parin eilen löydetyn lähettäjän viestit normaalisti postilaatikkoon.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta