Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ei Kabekaan ole täydellinen....
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 21.01.2015 kello on 17:54 ---Se o moro
Eli tuo putki kulkee auton sisäseinustaa ja tuo jäätymiskohta on auton perä kulmassa jossa putki tekee käännöksen, tässä ei ole kaksoispohjaa. Osasinkohan selostaa .......
--- Lainaus päättyy ---
Aika jännä ilmiö,kun kuitenkin putket kulkee sisällä :( Hyvä,kun huomasit ajoissa Thumb
vaanari61:
Dollanenko ?
http://www.nettikaravaani.com/kabe/travel-master-750-l/1419346
Kaben ohjekirjan mukaan noita nesteputkia lattialämmityksessä ei ole seinänvieressä, abouttiaralla sellaset 30 cm seinästä ( arvio suurpiirteisestä kuvasta ) jolloin ymmärrettävää että nurkat on kylmät.
Nuot lattialämpöputket on laitettu pellissä olevaan uraan jotta pelti jakaisi lämpöä isommalle alueelle, näin on annettu ymmärtää . . .
K.E.V:
Vuonna keppijakivi kun meillä oli Astro vaunu. Kolomenkybän pakkasessa yritti jäätää kylmävesiletkun yön aikana kasettivessan luukun luota. Päivällä ei ongelmaa kun vettä käytettiin. Muuten se oli lämmin, tietenkin lattialämmitys olisi ollut vesikiertoisena jees. Kaikkea ei voi saada.
matson1:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 21.01.2015 kello on 18:20 ---Dollanenko ?
http://www.nettikaravaani.com/kabe/travel-master-750-l/1419346
Kaben ohjekirjan mukaan noita nesteputkia lattialämmityksessä ei ole seinänvieressä, abouttiaralla sellaset 30 cm seinästä ( arvio suurpiirteisestä kuvasta ) jolloin ymmärrettävää että nurkat on kylmät.
Nuot lattialämpöputket on laitettu pellissä olevaan uraan jotta pelti jakaisi lämpöä isommalle alueelle, näin on annettu ymmärtää . . .
--- Lainaus päättyy ---
Jep just tuollainen, nesteputket on lattiassa ja sitten vielä seinissä kiertää nestepatterit.
matson1:
Koitan vielä tarkentaa, eli putket tuolla perässä kulkee ikäänkuin kotelossa jossa patterit on ylhäällä ja vesiputket alhaalla, jos nuo putket olis vedetty pattereiden yläpuolelle, niin ongelmaa ei olisi.
Tuo putki on jäätynyt silloin kun olen lähtenyt aamulla töihin ja laskenut lämmöt 7 asteeseen, olen pois 24h siis töissä. Tuota jäätymistä esiinty kun pakkasta oli yli -20.
No huommenna taas töihin ja tuun autolle pe klo 14 aikoihin joten katotaan onko minun korjaus onnistunut....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta