rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Network CCTV DVR Video Recorder Security Camera Surveillance System Kit  (Luettu 26445 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
En viittiny aikaisemmin laittaa. Oliko tämä nyt se , vaikea homma vai mahoton homma?
 :D
joo ,on ja on edelleenkin ,pikkusta vaille jopa mahoton mutta kaikilta kun vain kyselee ,niin kuin täältäkin niin palapelistä saapi
pikkuhiljaa valmista
akkakin jo tuossa huokaili notta tuleeko tuosta mitään mutta eihän tämole lopultaan sen vaikiampaa ko ydinvysiikka
kyllä tämmösten pulmien ratkominen on palion mielekkäämpää ko makoilla ja piereskellä sohovalla ja kirota talavea  Thumb
tämon somen hyötypuolia  parhaimmillaan mun mielestä

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
Jepjep, kokemuksia viesteistä meiliin liiketunnistimen takaa ja livekuvan katsomisesta odotellaan...ei kiire ole, mutta jos aamulla kerrot niistä  :)

Ja eihän nää hommat tarvi niin justiinsa olla. Lentomekaanikotkinh an toteaa "ei se niin vakavaa, sillähän vaan lennetään"

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !


nonniin nyt ossoo ottaa valvontanauhaa uloskii
kyllä se vilimi tuosta kuvakkeesta aukeaa

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.03.2018 kello on 11:01
Niinku varmaan olet jo huomannutkin kannattaa "unohtaa" se kuvat sähköpostiin,vaikka herkkyys pienimmillään saat kuvaa leijailevasta lumihiutaleesta,naapurin kissasta,oravasta yms.  Eri asia jos kamera on sisätiloissa ja tietää ettei toimintaa ole.
Livekuva on hyvä,ja tallennuksesta voi tarkistaa jos jotain "outoa" on tapahtunut  :o

Tuolta näyttää etäkatselu tietokoneella livenä jos asentaa mukana tulleelta cd:ltä ohjelman.



*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.06.2020 kello on 22:48
laita liiketunnistimesta tulevat johdot ptz-controlin (rs 485) niin rupeaa tallentamaan, kun jotain liikkuu tunnistimen havaintoalueella. Asetuksista tallennuksen lisäksi myös livenä lähetys vga eli tietokoneen näyttöön.
Siihen eletroniikkakaupast a oma laite videon tai yksittäisen kuvan kaappari ja lähetys sms-viestinä kännykkään.
Jotenkin noin se olisi kaikkein helpointa tuolle laitteelle tehdä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Nyt pitäs vihon viimein saada tuo värkki lähettämään sähköpostiin informaatiota .

Olisiko teillä antaa apua tämän vehkeeninternetasetuksista .
Minä en ite saa kyllä viestiä lähtemään vaikka laite tunnistaa mun reitittimen niin noita s-postiasetuksia en osaa oikein tehdä  >:D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !



Ossaisitteko te auttaa mitä osoitteita tuohon laitetaan ja mihinkä .
Syntyykö näistä se yhteys että hälytykset tulisi mulle sähköpostiin .
Nauhoitin on kiinni reitittimessä ja sen tiedot kone otti vastaan nöyrästi .

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Ossaisitteko te auttaa mitä osoitteita tuohon laitetaan ja mihinkä .
Syntyykö näistä se yhteys että hälytykset tulisi mulle sähköpostiin .
Nauhoitin on kiinni reitittimessä ja sen tiedot kone otti vastaan nöyrästi .
No että sainhan minä sen sähköpostihällyytyk sen toimimaan  ^-^
Outbountsettinkiin jätin tuon Gmailin niin se laittaa portin ja salauksen oikeaksi .
Loin Gmailiin itelle toisenkin käyttiksen ,jota en kerro kenellekkään  >:D
Se käyttis tuohon Outbounttiin usernameksi ja salasana tietenkii.
Inpountsiteen sitten se posti minnekkä haluat hälyytyksen tulevan ja Add:stä se menee inboudsettinkiin.
Mailtestingillä voipi koittaa että posti toimii  ja toimiihan se mutta hitaahkosti .
Sitten vain kameroidenkin asetuksiin  Email-sendinki päälle .
Ja perskuta vie nyt saapi hermoilla reissussakin jotta ketä meijän portailla käypi  Thumb