Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Network CCTV DVR Video Recorder Security Camera Surveillance System Kit

<< < (7/17) > >>

sahurikake:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 21.01.2015     kello on 15:50 ---Mulla on kans Foscamin 9805 ja 8906 kamerat. En voi moittia niitä ollenkaan. Yllättävän helppo asentaa, ja mikä parasta ne toimivat vielä wlanin kautta, niin ei tarvitse paljoa johtojen kanssa säätää.

--- Lainaus päättyy ---

Samoja foscameja täälläkin, jo pari vuotta ympäristöä "tarkkaillet" mielestäni hinta laatusuhde ihan hyvä.... kuvat tallentuu 3s (säädettävissä) välein FTP-serverille, kun kamera(t) havaitsee liikettä

jos nyt jotakin miinuspuolia.... niin kuten tosta pamauksen videostakin selviää niin pimeällä ei infrapunalla rekkarit ole luettavissa koska ovat heijastavaa materiaalia ..
ja se hälyytys s-postilla ei oikein ole "realiaikainen" (joskus saaattaa kuvat viipyä) ..

itsellä reaaliaikainen hälyytys ratkaistu GSM pistorasialla esim. http://www.isocket.fi/

Oulaa:
Nopiasti tuli Puolasta paketti .
Livekuvan testaukset osoitti että laitteet toimivat .
Nyt vain asentelemaan johdotukset vintille ja ettimään pilvipalvelusta ohojaimia notta saapi hälyytykset kännykkään.

pamaus:
Nopeaan tuli kamerat. Mielenkiinnolla odotamme, minkä laatuista kuvaa tulee ja miten toimii. Thumb

Oulaa:
Kamerat on paikoillaan ja systeemi näyttää livekuvaa ja minun mielestäni kuvan laatukin on suorastaan hyvä ja nyt pimeässäkin  .
Laite ei usko että olen laittanut sisälle 250 kiintolevyn .
Ei anna nauhoitus asetuksia laittaa kun väittää vain ettei levyä ole .
Arvatkaapas vain osaanko näin kansakoulu pohjalta kytkeä sitä lahettämään e-meilia mulle tai livekuvaa kännyyn ,niinkuin pitäisi
olla easy setup .
Voi pe.......na vie ,mää arvasin juurikin tän.
Saapiahn nähhä miten saan sen pellaamaan koska pakkohan son saada .

virpimu76:
Oulaa  Thumb Thumb

"vaikeat hommat hoituu käden käänteessä ja mahottomien kanssa mennee vähän aikaa"
että kyllä se siitä.. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View