Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Network CCTV DVR Video Recorder Security Camera Surveillance System Kit

<< < (5/17) > >>

Topelius:
Pitäis kans yhtä naapuria jotenkin huomauttaa kun se kuvaa ihan tahallaan julkista jalkakäytävää salaa ikkunan takaa. Pimeällä näkee hyvin kameran...

nike:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 21.01.2015     kello on 15:50 ---Mulla on kans Foscamin 9805 ja 8906 kamerat. En voi moittia niitä ollenkaan. Yllättävän helppo asentaa, ja mikä parasta ne toimivat vielä wlanin kautta, niin ei tarvitse paljoa johtojen kanssa säätää.

--- Lainaus päättyy ---
Tallennatko kuvaa jollain systeemillä? 
Itse mielin tallentavaa sydeemiä, joka vetää kaikkien kameroiden videot kovalevylle, josta niitä voi tarpeen ilmetessä käydä katsomassa.

Onko kellään kokemuksia Foscam FN3104H - 4 channel NVR tallentimesta?

pamaus:
Minä en tallenna. Aina kun liikettä on  se ottaa kolme kuvaa sähköpostiin. Eli gmailiin

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 22.01.2015     kello on 10:19 ---Minä en tallenna. Aina kun liikettä on  se ottaa kolme kuvaa sähköpostiin. Eli gmailiin

--- Lainaus päättyy ---

Muuten sama kuin Pamauksella, mutta mulla on reitittimeen laitettu muistitikku kiinni, johon hälytyksen sattuessa kuvia tulee 1s välein. Tuon 9805 mallin saisi myös tallentamaan videokuvaa tikulle jos tahtoo.

Valtteri:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 22.01.2015     kello on 10:19 ---Minä en tallenna. Aina kun liikettä on  se ottaa kolme kuvaa sähköpostiin. Eli gmailiin

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa lumisateella lykätä aikalailla postia :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View