Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauto talvikelille ?

<< < (5/10) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 20.01.2015     kello on 18:16 ---Mulla on saman ikäinen Eurohotel samalla alustalla kuin Fiilis, ja pohja on lähes täysin ruosteeton.

--- Lainaus päättyy ---

Tuota minä vähän tarkoitinkin että kyllä minä olen 90 luvun matkailuautoja nähnyt joissa alusta on vielä suhteellisen ruosteeton. Hienoa auton hoitoa, Muumuupapa.  Thumb

Onko se tuo Eurohotel ollut kauankin omistuksessasi ?

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.01.2015     kello on 18:20 ---Tuota minä vähän tarkoitinkin että kyllä minä olen 90 luvun matkailuautoja nähnyt joissa alusta on vielä suhteellisen ruosteeton. Hienoa auton hoitoa, Muumuupapa.  Thumb

Onko se tuo Eurohotel ollut kauankin omistuksessasi ?

--- Lainaus päättyy ---

Vasta parisen vuotta ollut minulla joten kunnia hyvästä autonhoidosta kuuluu edellisille omistajille. Auto on ollut suurimman osan elämästään lapissa, joten se osaltaan selittänee ruosteettomuutta.

"Masi":
Se on noissa peltiprofiilista tehdyissä rungoissa aika tärkeää että se näkee jonkun kerran vuodessa vesiletkun.
Oli suojattu tai ei.

Turhan Höpöttäjä:
Se tuo meikäläisen auto on ollut alkuvuosinaan jossakin välimeren eteläpuolella. Liekkö sillä jotakin tekemistä alustan ruskeaan väriin.  ::)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.01.2015     kello on 18:51 ---Se tuo meikäläisen auto on ollut alkuvuosinaan jossakin välimeren eteläpuolella. Liekkö sillä jotakin tekemistä alustan ruskeaan väriin.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
       Alusta pesty 10% suolaliuoksella (meriwesi)   :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View