Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauto talvikelille ?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 20.01.2015 kello on 18:16 ---Mulla on saman ikäinen Eurohotel samalla alustalla kuin Fiilis, ja pohja on lähes täysin ruosteeton.
--- Lainaus päättyy ---
Tuota minä vähän tarkoitinkin että kyllä minä olen 90 luvun matkailuautoja nähnyt joissa alusta on vielä suhteellisen ruosteeton. Hienoa auton hoitoa, Muumuupapa. Thumb
Onko se tuo Eurohotel ollut kauankin omistuksessasi ?
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.01.2015 kello on 18:20 ---Tuota minä vähän tarkoitinkin että kyllä minä olen 90 luvun matkailuautoja nähnyt joissa alusta on vielä suhteellisen ruosteeton. Hienoa auton hoitoa, Muumuupapa. Thumb
Onko se tuo Eurohotel ollut kauankin omistuksessasi ?
--- Lainaus päättyy ---
Vasta parisen vuotta ollut minulla joten kunnia hyvästä autonhoidosta kuuluu edellisille omistajille. Auto on ollut suurimman osan elämästään lapissa, joten se osaltaan selittänee ruosteettomuutta.
"Masi":
Se on noissa peltiprofiilista tehdyissä rungoissa aika tärkeää että se näkee jonkun kerran vuodessa vesiletkun.
Oli suojattu tai ei.
Turhan Höpöttäjä:
Se tuo meikäläisen auto on ollut alkuvuosinaan jossakin välimeren eteläpuolella. Liekkö sillä jotakin tekemistä alustan ruskeaan väriin. ::)
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.01.2015 kello on 18:51 ---Se tuo meikäläisen auto on ollut alkuvuosinaan jossakin välimeren eteläpuolella. Liekkö sillä jotakin tekemistä alustan ruskeaan väriin. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Alusta pesty 10% suolaliuoksella (meriwesi) :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta