Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Integroidun auton lämpöeristys ja kuskin oven merkitys

<< < (9/10) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.02.2015     kello on 12:03 ---Ei asiaa nyt tarvitse sentään kärjistää. Suomen talvessa pieni lipsasdus, eikä ovi enää aukea. Kiire ei ole mutta ulos pitäisi päästä.
Bussi voi olla ongelma yhtä vähällä. Olen nähnyt kun Mini niittasi oven kiinni ja siellä sitten matkustajat odottelivat aikansa, kunnes löytyi rautakanki. Onneksi ei ketään alkanut ahistaa, vaikka entinen Minikuski makasi siinä vieressä heinikossa. Ei siis tarvinnut ruveta rikkomaan ikkunoita, eikä muutakaan.

--- Lainaus päättyy ---

No sitten aukaistaan se avattava etusivu-ikkuna ja kas ei tarvinnut särkeä mitään.

Hymer B 664:
niin turhaahan ne ovet on matkailu-autossa kun on avattavat ikkunat,mutta on hiukka helpompi liikunta rajoitteisen kulkea ovesta.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.02.2015     kello on 12:03 ---Ei asiaa nyt tarvitse sentään kärjistää. Suomen talvessa pieni lipsasdus, eikä ovi enää aukea. Kiire ei ole mutta ulos pitäisi päästä.
Bussi voi olla ongelma yhtä vähällä. Olen nähnyt kun Mini niittasi oven kiinni ja siellä sitten matkustajat odottelivat aikansa, kunnes löytyi rautakanki.

--- Lainaus päättyy ---

Missä bussissa on ainoastaan yksi ovi, itse en muista sellaista nähneeni mutta kai niitä sitten on

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  4.02.2015     kello on 15:04 ---Missä bussissa on ainoastaan yksi ovi, itse en muista sellaista nähneeni mutta kai niitä sitten on

--- Lainaus päättyy ---

No, tämä näkemäni tapahtui vähän kauemman aikaa sitte.   ;D
Nykyäänhän noissa isommissa alkaa olla koko sivu täynnä ovia mutta ei se vain yksi reikä vielä ole kovin tavatonta.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  4.02.2015     kello on 15:04 ---Missä bussissa on ainoastaan yksi ovi, itse en muista sellaista nähneeni mutta kai niitä sitten on

--- Lainaus päättyy ---
Tässä
http://www.nettikone.com/volvo/b10/1375773   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View