Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Ohjauksen puoltaminen
harkonen:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 19.01.2015 kello on 09:48 ---Renkaissa on nykyisin merkintä ulkoreunasta. Onko oikein.
Itse vaihtaisin keväällä sen oikealla edessä olleen renkaan vasemmalle taakse. Jos renkaissa on muuten vielä kulutuspintaa reilusti eikä vielä kannattaisi hankkia uusia. Miten toimisi? Ehkä rengasliikkeestä löytyy toinen vastaava rengas täristävän sijalle?
--- Lainaus päättyy ---
No jopas, pitääpä tarkistaa nuo merkinnät ja ehdottomasti viedä rengasliikkeeseen, ennenkun alan vaihtamaan noita. Harmillista jos on joku kudosvika tms. että pitää rengasta vaihtaa, mutta ehkä lohduttavampi vaihtoehto kuin se, että pitäis autosta jotain ronklaamaan, se on lähes poikkeuksetta kalliimpaa. :D
Kiitoksia kaikille vastauksista!
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 19.01.2015 kello on 09:48 ---Renkaissa on nykyisin merkintä ulkoreunasta. Onko oikein.
Itse vaihtaisin keväällä sen oikealla edessä olleen renkaan vasemmalle taakse.
--- Lainaus päättyy ---
Et ole sitten huomannut, että renkaiden 'nappulat' kuluu epäsymmetrisesti? Kun vaihtaa pyörimissuuntaa, niin saa kyllä nopeammin uudet renkaat.... ;D
-------:
Kudosvika. Ääni sille. Rengas irti vanteelta ja tiirailemaan löytyykö jtn mielenkiintoista..
0yxxy0:
Mulla työautossa puuttui soviterenkaat vanteesta ja tärryytti kynsille melkolailla moottoritie nopeudessa. Jos sellaiset vanteet jotka vaatiin sovitteet niin tarkista että on oikein paikallaan.
harkonen:
Noniin, tänään livahti alle tasapainotetut renkaat, olikin aika paljon tullut kulumaa, pahimmillaan 40g näytti kone yhdessä kohtaa, aikamoisen klunssin laittoivat. Ei puolla eikä jyskytä enää.
Toivon vaan, etten liian aikaisin vaihtanut, vähän sateli päivällä vielä lunta täällä etelärannikollakin. .. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta