Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uusi arvonimi?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.01.2015 kello on 17:25 ---Elä viitti... Muistatko, montako päivää kesti viimeksi, kun lupasit olla hiljaa? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mutta vieläkin,en sanonut millon ;) :D
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.01.2015 kello on 20:58 ---Kansan mielipiteestä en tiedä mutta omani on selkeä.
Asia ja tekniikkakeskustelu t oli ne millä osalla foorumia tahansa pidetään puhtaina ja höpötykset sitten muualla. Kaksimielisyydet voisi mielestäni pitää hiukan sivussa tai ei ainakaan suoltaa niitä joka paikkaan. Ei ne nyt pahasti häiritse kunha ne ei ota ketjussa yliotetta, ja kyllä tänne löpinää sopii joka suuntaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen kimin kassa samoilla linjoilla. Jos on hätä ja tarttee tekniikka apua asap niin
höpöttelyjä ei jaksa lukea.
Jaa, ketä kiinnostaa mun mielipide? ;)
:laugh: :laugh: :laugh: Thumb
K.E.V:
Täysin samaa mieltä.
jva61:
Nämä arvonimet on ainakin tekniikkakeskustelu ssa pikkusen myös hämääviä, kelkkafoorumilla oli muistaakseni "asiantuntija" yhtenä, neuvot oli kyllä joskus sitä luokkaa että pikkupojat asialla ilman mitään tietoa muuta kun palstalle kirjottelusta
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 19.01.2015 kello on 08:45 ---Nämä arvonimet on ainakin tekniikkakeskustelu ssa pikkusen myös hämääviä
--- Lainaus päättyy ---
No eihän tuo "arvonimi" kerro kuin postattujen viestien lkm, ottamatta lainkaan kantaa mitä on postattu, asiaa vai pa...aa. Eri forumeilla on hieman erilaisia käytäntöjä miten tuo ilmaistaan, esim. joissain automerkkiin keskittyneessä pääsee mallisarjaa eteenpäin, pienimmästä kinneristä suurimpaan edustusluokkaan, jossain toisella on erilaisia "arvonimiä", simple as that 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta