Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uusi arvonimi?
perho-ukko:
Se on hyvä,että jotkut jaksaa olla aktiivisia matkailun merkeissä,minä luovun koko hommasta,fiiiksen anaan pojalleni,köpöttelempähän kotona,en jaksa enää ! :(
Pefletti 750:
Tuosta "arvonimestä" heräs mulla ainakin semmonen kyssäri et pitäskö siitä sitte olla ylpee vai pikkasen häpeillä ? :o
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.01.2015 kello on 22:39 ---Se on hyvä,että jotkut jaksaa olla aktiivisia matkailun merkeissä,minä luovun koko hommasta,fiiiksen anaan pojalleni,köpöttelempähän kotona,en jaksa enää ! :(
--- Lainaus päättyy ---
Äläs poika taas alota... >:D
jus66si:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.01.2015 kello on 22:39 ---Se on hyvä,että jotkut jaksaa olla aktiivisia matkailun merkeissä,minä luovun koko hommasta,fiiiksen anaan pojalleni,köpöttelempähän kotona,en jaksa enää ! :(
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta luopumisesta tuli mieleeni viimeöinen uni, vai pitäskö sannoo notta painajainen.
Unessa korjasin hymeristä jottain ja hermo sitten siinä kyrvähti. Pistin auton myyntiin ja ostaja tuli haukkan paikalle setelituokkosen kanssa. Sitten auto läks ja seuraavana vaimo tuli ja otti puolet setelitukosta. Kahtelin siinä jotta mitähän näillä "lopuilla sitten". Noh seuraavassa väläyksessä seisoin Sorvarin eessä Bestiksellä ja se nauro jotta " et sää näillä saa kun etuteltan" :laugh: ..siihen hiessä heräsin ???. Aamulla istuin kuin uudesti syntyneenä hymerin ruoriin ja käänsin kohti 130 tietä. 8) Ajatelin että ...huh huh.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 16.01.2015 kello on 23:56 ---Tuosta luopumisesta tuli mieleeni viimeöinen uni, vai pitäskö sannoo notta painajainen.
Unessa korjasin hymeristä jottain ja hermo sitten siinä kyrvähti. Pistin auton myyntiin ja ostaja tuli haukkan paikalle setelituokkosen kanssa. Sitten auto läks ja seuraavana vaimo tuli ja otti puolet setelitukosta. Kahtelin siinä jotta mitähän näillä "lopuilla sitten". Noh seuraavassa väläyksessä seisoin Sorvarin eessä Bestiksellä ja se nauro jotta " et sää näillä saa kun etuteltan" :laugh: ..siihen hiessä heräsin ???. Aamulla istuin kuin uudesti syntyneenä hymerin ruoriin ja käänsin kohti 130 tietä. 8) Ajatelin että ...huh huh.
--- Lainaus päättyy ---
Jänniä nuo unet ja mielenkiintoisia :D varo vaan ettei enne uni ollu ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta