Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uusi arvonimi?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.01.2015 kello on 09:00 --- Kyllä se nyt näyttää todennäköisesti siltä,sitä kun on 24 tuntia jatkuvasti omaishoitajana,ainut reissu on kaopalla käynti,koko huushollin hoito lisäksi,ei ihme,jos tässä väsyy,mutta reissatkaa te toiset,minä reissaan enää tällä medialla !
--- Lainaus päättyy ---
Kuuleppas: Sitä pitää omaishoitajallakin olla välillä lomaa, ei sitä muuten jaksa. Mamma välillä perillisten hoitoon ja auton nokka kohti pohjoista.... Thumb
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.01.2015 kello on 10:28 ---Kuuleppas: Sitä pitää omaishoitajallakin olla välillä lomaa, ei sitä muuten jaksa. Mamma välillä perillisten hoitoon ja auton nokka kohti pohjoista.... Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tämän saman sanoin minäkin muorille kun isä ukko eka kertoja hoitoon laitettiin..nyt isällä on oma vuokrahuone samassa hoitolaitoksessa..
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2015 kello on 20:29 ---Juu, huomasin kans (vasta) että sipukin oli yli 10000:nen. :-*
--- Lainaus päättyy ---
Nyt olen kyllä ihan äimänkäkenä
en tuollasta itse ole edes huomannut ???
noh koitan olla hiljempää
jotta pääsee toisetkin tähän sarjaan :o
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.01.2015 kello on 11:56 ---Nyt olen kyllä ihan äimänkäkenä
--- Lainaus päättyy ---
Nyt et ollenkaan ala tommosiin höpötyksiin ::)
On oikein mukavaa lukea ,kon kirjoittelet tänne kuulumisia,
Hiton tylsäksi menee,jos ei oo Sipu kirjaamassa asiaa,tai sen viertä :-*
Ja sitte tämä sinun koirasi =nii runokasta ja soljuvaa :-*
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.01.2015 kello on 11:56 ---Nyt olen kyllä ihan äimänkäkenä
--- Lainaus päättyy ---
Samaan malliin vaan,niin hyvä tulee Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta