Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uusi arvonimi?
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.01.2015 kello on 22:55 ---Tuosta "arvonimestä" heräs mulla ainakin semmonen kyssäri et pitäskö siitä sitte olla ylpee vai pikkasen häpeillä ? :o
--- Lainaus päättyy ---
Oesko se ollu enempi ja parempi sannoo savolaesittain että rullaturpa ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2015 kello on 23:47 ---Äläs poika taas alota... >:D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se nyt näyttää todennäköisesti siltä,sitä kun on 24 tuntia jatkuvasti omaishoitajana,ainut reissu on kaopalla käynti,koko huushollin hoito lisäksi,ei ihme,jos tässä väsyy,mutta reissatkaa te toiset,minä reissaan enää tällä medialla !
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.01.2015 kello on 09:00 --- Kyllä se nyt näyttää todennäköisesti siltä,sitä kun on 24 tuntia jatkuvasti omaishoitajana,ainut reissu on kaopalla käynti,koko huushollin hoito lisäksi,ei ihme,jos tässä väsyy,mutta reissatkaa te toiset,minä reissaan enää tällä medialla !
--- Lainaus päättyy ---
Soon iso asia kon = liikkuja luonteeltaan,,nii jäädä paikoilleen,,vaan kovin = hieno ja lämmin syy Sinulla,kon Kultaasi Hoidat ja kotipesästä huolehdit.Aurinkoa ja Rakkautta teille kumpaisellekki ja ihanaa oloa yhdessä :-*
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.01.2015 kello on 09:00 --- Kyllä se nyt näyttää todennäköisesti siltä,sitä kun on 24 tuntia jatkuvasti omaishoitajana,ainut reissu on kaopalla käynti,koko huushollin hoito lisäksi,ei ihme,jos tässä väsyy,mutta reissatkaa te toiset,minä reissaan enää tällä medialla !
--- Lainaus päättyy ---
Asiat joutuu joskus laittaan tärkeys järjestykseen, ja nyt on Perho-ukon vuoro.. :-\
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.01.2015 kello on 22:55 ---Tuosta "arvonimestä" heräs mulla ainakin semmonen kyssäri et pitäskö siitä sitte olla ylpee vai pikkasen häpeillä ? :o
--- Lainaus päättyy ---
Arvonimi ja viestimäärä eivät ratkaise ihmisen arvoa, vaan ihan muut asiat. Ja sen arvioinnin itse kustakin tekee halutessaan jokainen käyttäjä itsenäisesti. Joku tykkää mitäkuuluu -jutuista, toiset arvostaa teknistä osaajaa, kolmannet kokeneen matkailijan tai vaikkapa luontoihmisen kertomuksia.
Mun mielestä tänne sopii kaikenlaista, kun kuitenkin muistetaan, että tämä on karavaanarien foorumi. Ja jos nyt pitää vetää tähän mukaan nämä meidän kalustoon kuuluvat, niin kyllä molemmat ovat vahvasti karavaanareita. Omanlaisiaan, niinkuin me kaikki.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta