Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Hymerin korilistat

<< < (5/5)

eura665:
^^Nykypäivänä saa sopivaa teippiä lähes jokatarkoitukseen ja saa myös teippejä jotka todella kestää pitkään, ei välttämättä ole huono vaihtoehto tuo teippaus ja ei siitä mitään haittaakaan luulisi olevan.

Hymer 33623:
"Tuo" sanonta taitaa tulla Turun Rauman suunnalta, Se ei ole ihmistä  alentava ilmaisu. Sama kun Tamperelainen sanoo "Nääs"  .  Mister Tervo olisit valinnut mainostoimiston  sijaan  autosi maahantuojan huollon tuon teippi asian kanssa . Turhaan minua parjaat. Koska semmoista teippiä ei ole jota ei AURINKO polta alustaansa. Vai olisiko selvempi käsittää se liima teipissä.  Otan osaa kun menit tärvelemään autosi

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer 33623 - 16.01.2015     kello on 22:01 ---"Tuo" sanonta taitaa tulla Turun Rauman suunnalta, Se ei ole ihmistä  alentava ilmaisu. Sama kun Tamperelainen sanoo "Nääs"  .  Mister Tervo olisit valinnut mainostoimiston  sijaan  autosi maahantuojan huollon tuon teippi asian kanssa . Turhaan minua parjaat. Koska semmoista teippiä ei ole jota ei AURINKO polta alustaansa. Vai olisiko selvempi käsittää se liima teipissä.  Otan osaa kun menit tärvelemään autosi

--- Lainaus päättyy ---

Eipä ole tietosi hääppösiä, teippi lähtee nätisti irti, ei jää liimat peltiin/muoviin . . .

Mulle riitti tuo sun jänkääminen asiasta, kun et näköjään asiasta mitää tiedä . . .

Piste.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View