Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Hymerin korilistat
eura665:
^^Nykypäivänä saa sopivaa teippiä lähes jokatarkoitukseen ja saa myös teippejä jotka todella kestää pitkään, ei välttämättä ole huono vaihtoehto tuo teippaus ja ei siitä mitään haittaakaan luulisi olevan.
Hymer 33623:
"Tuo" sanonta taitaa tulla Turun Rauman suunnalta, Se ei ole ihmistä alentava ilmaisu. Sama kun Tamperelainen sanoo "Nääs" . Mister Tervo olisit valinnut mainostoimiston sijaan autosi maahantuojan huollon tuon teippi asian kanssa . Turhaan minua parjaat. Koska semmoista teippiä ei ole jota ei AURINKO polta alustaansa. Vai olisiko selvempi käsittää se liima teipissä. Otan osaa kun menit tärvelemään autosi
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Hymer 33623 - 16.01.2015 kello on 22:01 ---"Tuo" sanonta taitaa tulla Turun Rauman suunnalta, Se ei ole ihmistä alentava ilmaisu. Sama kun Tamperelainen sanoo "Nääs" . Mister Tervo olisit valinnut mainostoimiston sijaan autosi maahantuojan huollon tuon teippi asian kanssa . Turhaan minua parjaat. Koska semmoista teippiä ei ole jota ei AURINKO polta alustaansa. Vai olisiko selvempi käsittää se liima teipissä. Otan osaa kun menit tärvelemään autosi
--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole tietosi hääppösiä, teippi lähtee nätisti irti, ei jää liimat peltiin/muoviin . . .
Mulle riitti tuo sun jänkääminen asiasta, kun et näköjään asiasta mitää tiedä . . .
Piste.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta