Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaattien vertailua 2015

<< < (74/87) > >>

elwari:
Askelmoottori säätää kaasuläppää ohjausyksikön käskyttämänä. Voihan siinä olla ihan vaan säätöparametrit hiukan pielessä niin, että säätö ikäänkuin värähtelee, eikä löydä koskaan tasapainopistettä. Muuten toimii kyllä, kierrokset säätyy kuorman mukaan, vähän vaan häiritsee korvaa, siitä selvinnee pitemmällä roikalla :)

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.01.2015     kello on 11:45 ---Mulla nyt ei ole mitään kokemusta....
Onkohan Honda sellainen agri, johon ei kertakaikkiaan tule koskaan mitään vikaa?

--- Lainaus päättyy ---

No nyt on yhden yksilön osalta hiukan kokemusta. 2005- vuodelta oleva käytetty Honda EU10i, kuulemma ollut saaressa mökillä, että nähtävästi ihan oikeastikin on ollut käytössä. Savuttaa startissa niin maan perusteellisesti, desin saa laittaa öljyä joka tankillisen jälkeen. Kyllähän toki 50-kuutioisen moottorin tunnit jossakin kohtaa tulee täyteen. Osat oli halpoja, männänrengassarja yhdeksän puntaa ja venttiilinvarren tiivisteet kympin kappale, katsotaan, jos niillä auttaisi. Ja kyllä googlella löytää paljonkin juttua, kun laittaa 'smoking honda eu10'

viitalar:
minulla on sen merkkinen akrikaatti Gipport 1000 on väriltään keltainen , mistäkähän saisi sen inventteri osan käy hyvin mutta ulos ei tule mitään , nähtävästi inventteri on kaput ja on valettu mustaa "mönjää" kotelo täyteen
T.Rauno

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: viitalar - 13.09.2019     kello on 08:48 ---minulla on sen merkkinen akrikaatti Gipport 1000 on väriltään keltainen , mistäkähän saisi sen inventteri osan käy hyvin mutta ulos ei tule mitään , nähtävästi inventteri on kaput ja on valettu mustaa "mönjää" kotelo täyteen
T.Rauno

--- Lainaus päättyy ---
Olisko kuitenkin Kipor IG1000?
Wanda motorista voisi osia kysellä.
https://www.wandamotor.fi/inverter-ig1000-p-4798.html

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: viitalar - 13.09.2019     kello on 08:48 ---minulla on sen merkkinen akrikaatti Gipport 1000 on väriltään keltainen , mistäkähän saisi sen inventteri osan käy hyvin mutta ulos ei tule mitään , nähtävästi inventteri on kaput ja on valettu mustaa "mönjää" kotelo täyteen
T.Rauno

--- Lainaus päättyy ---

http://www.kiporuk.co.uk/p0/spares/71.htm

Kyllä niitä saa, netistä kun hakee koneen tyypillä Kipor IG1000, mutta näemmä maksaa sitten puolet uuden koneen hinnasta. Johtojen liitokset voisi katsoa, jos niissä jotakin sattuisi olemaan, sitä valumassaa ei kyllä saa pois sillälailla, että kytkentä pysyisi ehjänä. Tai jos jostakin löytäisi halvan varaosakoneen, tai sitten myy tuon varaosiksi, kun on hyvä moottori.

Edit: Wandasta näemmä jopa halvemmalla :) Ei tuo hinta ihan pahalta sitten enää kuulosta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View