Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaattien vertailua 2015
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 4.12.2015 kello on 09:51 ---Aurinkopanelien tuoton voit unohtaa mainitsemasi ajankohdan aikana pohjoisessa. Kokemusta on lappeellan olevista paneleista (210W) syksyllä.
--- Lainaus päättyy ---
Näin mä vähän ajattelinkin :-[
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 4.12.2015 kello on 09:54 ---jos vain lähinnä syksy -talvikäyttöä ni ei kennoista juuri iloa ole.. sinuna kuolaisin tommosia siin yks esimerkki, tuskin edullisin..
http://www.marinea.fi/efoy_comfort_80_polttokennojarjestelma
--- Lainaus päättyy ---
Juu, toihan maksaa enempi kun mun vaunu :laugh:
migel:
Osta vaan ihan turvallisin mielin halpisaggre.Mulla on pelittänyt yksi yli 10v ja ollu ul kona kesät talvet.
Nyt ostin tuliterän 2,2kwn tori.fistä 80 kympillä ja sain 8litraa pienkonebensaa,uuden bilteman bensakannun ja erilaisia käyttämättömiä tratteja joustonokalla kaupanpäälle!
Täytyy vaan etsiä niin löytää eikä ole rahasta kiinni jos joku sen ryöstäisi,suurempi harmi olisi mielipaha....tietty honda on honda,mulla on yksi sellainen rikkinäinen autotallissa,muuten kuin uusi ja kone toimii hyvin muttei mitään tapahu virtapuolella. Onnea metsästykseen se voi kannattaa t migel
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 4.12.2015 kello on 08:45 ---Syksyllä ois kiva saada auto lokilämppäriin (1000W pumpullinen letkulämmitin), tosin sitä ei tarvi kauaa siinä pitää ja on neste lämmintä.
Pääasiallinen tarve on kuitenkin ladata nopeasti akut vaunusta (tulee olemaan jossain 300+Ah), jotta saa invertterillä sitten hiljaista virtaa illemmalla.
--- Lainaus päättyy ---
Minkälaisella latuirlla aiot niitä akkujaladata? Agre, koosta riippumatta kun ei anna itsessään kuin muutaman ampeerin tasasähköä.
Jos autossa on kunnon kokoinen laturi, se lataa paaaaaaaaljon nopeammin ja hiljaisemmin.
Tietysti auto pitää saada ensin lämpimäksi...
migel:
Tuo on kyllä totta...
Loppis:
Ostin Kiporin IG2600H gaattorin Kärkkäiseltä ja se toimi tasan 3 kertaa ja kaikkien noiden kertojen välissä se kävi takuuhuollossa. Eli en todellakaan suosittele Kiporia. Sain onneksi myytyä. Honda tai Yammu, muut saa minusta olla kauppojen hyllyillä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta