Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaattien vertailua 2015

<< < (4/87) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 13.01.2015     kello on 19:22 ---Joskus vaan olen törmännyt, että pienellä (1000w) invertterillä ei ole nuo jääkapit ja pakastimet suostuneet käynnistymään, kun ne tarvitsevat hetkellisesti melkein 2000wattia...

--- Lainaus päättyy ---
en minä mitään tehopiikkiä kyllä huomannut ,tarkkaillaan lisää
onko inwertterikäytössä enempikin kiinni siitä että se ei saa akulta tarpeeksi tehoa ,niinkuin minun autossa oli
vaikka invertteri oli iso niin sen jännitteensyöttö oli tehty lapsellisesti
no tämähän pitää testata uudestaa ja laitettava kylmäkoneet agren perään päiväksi

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 13.01.2015     kello on 19:22 ---Joskus vaan olen törmännyt, että pienellä (1000w) invertterillä ei ole nuo jääkapit ja pakastimet suostuneet käynnistymään, kun ne tarvitsevat hetkellisesti melkein 2000wattia...

--- Lainaus päättyy ---
onkohan jääkaapit kehittyny kun tuo Gram ottaa muutaman sekunnin 90W kun kompressori käynnistyy

rosmari:
Mulla on 2 tonninen Kipor. Vähän on tullut käytettyä. Joskus puskaparkissa microa käyttänyt sen avulla, ja akkuja lataillut. Kun vaihdoin kaikki sisävalot ledeiksi, ei ole paljoa tarvinnut akkuja latailla. Helposti lähtee käymään, kunhan muistaa harvemmin käytetyissä laitteissa käyttää 98 oktaanista bensaa. 95:stä kun oktaanit katoo jo muutaman kuukauden varastoinnissa. Vaunu on 2011 Solifer Artic 560. Veturina pitkälavainen 2012 mallinen Dodge Ram 5,7 Hemi bensakoneella, joka käy myös maa- / biokaasulla.

Turhan Höpöttäjä:
Itsellä ei ole juolahtanut mieleenkään käyttää agria niihin toimintoihin mitkä muutenkin hoituu. Mutta luo turvallisuuden tunnetta puskassa, kun agri on takapoksissa. :D

kimi:
Minulla on samassa varastossa kun nuo pienkoneet myös pullo start pilotea. Suihkaus ilmansuodattimeen ja ekalla käyntiin. Sen verran harvoin noita tulee käytettyä että tuo todettu hyväksi. Raivaussahaa en tainnut vuonna 2014 käynnistää kertaakaan. Ja bensana pienkonebensaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View