Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaattien vertailua 2015

<< < (30/87) > >>

ryydis:

--- Lainaus käyttäjältä: RR -  3.02.2015     kello on 19:22 ---
-viime kesänä ei enää toiminut kunnolla, käy max. muutaman minuutin ja sammuu. Ei kestä kuormaa enää juuri yhtään. Veikkaan että bensa kuivui kaasariin. Eli vika ei välttämättä ole itse koneessa.
Käyttötunteja takana noin 15 maksimissaan.

--- Lainaus päättyy ---

Vaihda tuoreet bensat (pienkonebensa, ei 98E) tankkiin ja anna käydä tyhjäkäynnillä ½ tuntia. Jos ei auta putsaa mahdollinen tankin sisällä oleva suodatin tai letkun välissä oleva suodatin. Jollei lähde enää käyntiin ollenkaan putsaa kaasutin ( sisältä  :D ) suodattimen lisäksi.

Nää on näitä nykybensojen ongelmia...

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ryydis -  5.02.2015     kello on 22:20 ---Vaihda tuoreet bensat (pienkonebensa, ei 98E) tankkiin ja anna käydä tyhjäkäynnillä ½ tuntia. Jos ei auta putsaa mahdollinen tankin sisällä oleva suodatin tai letkun välissä oleva suodatin. Jollei lähde enää käyntiin ollenkaan putsaa kaasutin ( sisältä  :D ) suodattimen lisäksi.

Nää on näitä nykybensojen ongelmia...

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen noihin pienkoneisiin joita harvoin käyttää käyttänyt start pilotea tai vastaavaa käynnistämiseen. Vaikka niissä on pienkonebensaa niin vuoden tai yli käyttämättömyys tekee ne (ainakin raivaussahan ja aggregaatin) vaikeiski käynnistää. Kun kerran on käyttänt lämpimäksi sietää taas seisontaa

Turhan Höpöttäjä:
Voe tokkiisa. Kymmenen vuotta olen mökillä käyttänyt agria normaalilla 98:lla. Samoin silloin tällöin käytössä olevassa "puska-agrissa". Ilman pienintäkään murhetta.  ::)   ...Kop, kop.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  5.02.2015     kello on 22:32 ---Voe tokkiisa. Kymmenen vuotta olen mökillä käyttänyt agria normaalilla 98:lla. Samoin silloin tällöin käytössä olevassa "puska-agrissa". Ilman pienintäkään murhetta.  ::)   ...Kop, kop.

--- Lainaus päättyy ---

Sinulla on nuo käytössä. Aggregaatin käynnistin tänä kesänä ekaa kertaa sitten Tapaninmyrskyn ja raivaus ja moottorisahat taisi olla käytössä kesällä -13 viimeksi. Aggregaatilla käytin tankillisen sähkömoottorisahan pyörittämiseen.

Ei nuo koneet tykkää varastoimisesta, käyttö silloin tällöin pitää ne kunnossa

Aakku:
^
Mulla on sellainen havainto ollut, että pienkonebensa haihtuu säiliöstä.
Ei voi oikein testata säilyvyyttä tankissa, kun tankki on vuoden päästä tyhjä. Tavallinen bensa taas näyttäisi olevan vähemmän haihtuvaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View