Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hämäläinen Markku tekee hienoa työtä

<< < (5/5)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer 33623 - 14.01.2015     kello on 21:04 ---   Minä olen kyllä sitä mieltä että , karavaanareiden riitaisuudet ja toistenne irvaamiset  johtuvat juuri tuosta kun te puskista kirjoittelette. eli osa jutuista on kuin olivat aikoinaan naapurin Elinan pierut . paskaa tulee puolet mukana. Omalla nimellä kirjoitukset olisivat huomattavasti siistimpiä.

--- Lainaus päättyy ---

Nimesi esiin, niin tällaisetkin siistiytyvät.

kimi:
En ole koskaan ymmärtänyt väitettä, että nimimerkin takaa kirjoitetaan rumemmin kuin omalla nimellä. Minä ainakin säästelen sanoja kun nimettömänä kirjoitan juuri siksi, että puskasta huutaminen on tyhmää. Vaikka käyttäjiä täällä on luokkaa 3000 niin kuitenkin aika pieni piiri on kyyseessä ja miltei jokainen tuntee tavalla tai toisella jonkun muun.
Ylläpito on ratkaiseva tekijä, jos sallitaan ylilyöntejä ja moderointia ei ole niin keskustelu kärsii, oli se sitten nimellä tai nimimerkillä.
Aika vähän täällä taidetaan moderoida koska linja on ollut selkeä alusta asti ja sitä noudatetaan.

Hymer 33623:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 13.01.2015     kello on 16:58 ---Kovin ovat jyrkkiä matkailuautoilijat mielipiteissään, olivat ne sitten puolesta tai vastaan. En ihmettele, jos kerhot natisevat liitoksissaan...

--- Lainaus päättyy ---
           No kyllä nyt olen kanssasi samaa mieltä. näitten muutaman karavaanarin puheet ovat kuin entisen naapurin elinan  pierut . puolet tulee paskaa mukana.  Lopetamme mjh kiittämisen tähän . minä sen aloitin ja myös lopetan.   

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer 33623 - 14.01.2015     kello on 22:01 ---           No kyllä nyt olen kanssasi samaa mieltä. näitten muutaman karavaanarin puheet ovat kuin entisen naapurin elinan  pierut . puolet tulee paskaa mukana.  Lopetamme mjh kiittämisen tähän . minä sen aloitin ja myös lopetan.   

--- Lainaus päättyy ---

Kuka muu lisäksesi on tuonut tähän ketjuun jyrkkiä mielipiteitä?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.01.2015     kello on 21:25 ---En ole koskaan ymmärtänyt väitettä, että nimimerkin takaa kirjoitetaan rumemmin kuin omalla nimellä. Minä ainakin säästelen sanoja kun nimettömänä kirjoitan juuri siksi, että puskasta huutaminen on tyhmää.

--- Lainaus päättyy ---

Asialla on myös toinen ulottuvuus. Se ilmenee pienillä paikkakunnilla: Jos haluaa herättää keskustelua epäkohdista tai tuoda niitä esiin, kirjoitus paikallislehdessä omalla nimellä saattaa aloitta terrorin, jota ei  sitten kestä Erkkikään. Häirikkösoittoja, uhkailua, paskaa postilaatikossa....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View