Tekniikkakeskustelut > Alde

halkeeko pannu apua

<< < (3/10) > >>

matson1:
Terve yrjö oon kyllä samalla linjalla kanssasi että se ei halkea koska se pannu ei ole aivan täynnä ja tietenkin varmaa asiasta ei osaa sanoa, kysäsin jo taksin hintaa ja 250 oli hinta.........tuuma ilen vielä hetkisen jos joku voisi ajatustani varmistaa suuntaan tai toiseen.....

kimi:
Toinen olusista on jo haihtunut ja tunnin päästä luultavasti toinenkin. Jos 0,0 on tavoite, odota 2 tuntia ja hyppää rattiin. Riippuu tietty myös siitä mitä olutta olet juonut. 2 keskaria tai a olutta ei ainakaan nosta promilleja rangaistusasteikoll e asti

matson1:
Moro en aja periaatteen vuoksi kun olen ottanut vaikkakin yhen ryypyn.....työssä näen paljon näitä rattijuoppoja ihan tarpeeksi, pidän kiinni tästä periaatteesta vaikkakin se tulee nyt ehkä maksamaan mulle tuon taksin, mut ootan vielä lisää kommentteja tähän jäätyykö vai ei......ei taida lämppäri kuru olla kuulolla ??????
Jos on kokemusta tästä jäätymis asiasta niin laittakaa nyt tänne, älkää arvailko jos ei tiedä mutta arvaus perustelun kanssa on ok.......ootan vielä kommentteja ennenkuin soitan taksin.....

99:
Onko sähkölämmitys päällä?

matson1:
Sähkö ei ole päällä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View