Sivuja:
Toiminto
  • #4696 kirjoittanut Kumisimo 07 Mar 2020
  • ^ onhan se kaupat tehtyään hyvä kehua paikallisen huoltamon baarissa että sain yli satatonnia tingittyä  :laugh:
  • #4697 kirjoittanut Mautoilija 07 Mar 2020
  • Kuulostaa kateellisen vuodatukselta. Joillekin tuo sopii, sinulle ei näköjään. Itsellä puuttuu massia tuollaiseen, en ehkä siltikään tätä yksilöä ostaisi mutta enpä nillitä netissä ominaisuuksista. Kusetko itse tissuttelun aikana oman autosi käytävälle?
    Saattaa kuulostaa, mutta ei ole. Onko sinun mielestä tilankäyttö oikein? Laittaisitko itse vessaan kokolattiamaton?
    Jo ulkomittojensa vuoksi tuo ei minulle sovellu. Jätä vessan lattia muutamaksi viikoksi pesemättä niin tiedät mitä tarkoitan.
  • #4698 kirjoittanut Hesus 07 Mar 2020
  • ^
    Mikäs tuossa outoa? Avoin, liian valoisa 8) sakuthan tykkäävät nakuilla..  :laugh:
    On siinä vessassa ovi, liukuovi.. ehkä toinenkin makkarin suuntaan. Tarviiko sulkea se koommin pariskunnan riettauksilta.



    pariskunnalla menee ehkä just ja just, mutta onhan siellä se alkovi ja takana parivuode, ja neljällä henkilöllä menee jo vaikeaksi.

    Ensinnäkin noi ovet suljettuina menetetään kaikki avaruus. Saati jos on koiria tai muita elukoita mukana, eivät saa vapaasti liikkua ja pyörivät sitten jaloissa.

    tai jos yöllä menee kuselle, täytyy kuunnella tai koputella oveen ettei joku toisesta päästä ole tullut samoille asioille. tuskin niitä ovia lukkoon saa?

    joskus olen käynyt kyseisessä kamppeessa.
  • #4699 kirjoittanut K.E.V 07 Mar 2020
  • Must ihan tuntuu että jokainen ostaa itselleen tai perheelleen. Käysit pysty kusella tai ei. Minä en ostais
  • #4700 kirjoittanut palokurki 07 Mar 2020
  • Kai tuosta nyt jotain hyvääkin löytyy. Haluaisin nähdä myyjän ilmeen, kun se esittelisi tuoreelle lottovoittajalle liikkeen lippulaivamallia ja kaupat jäisivät syntymättä vessan kokolattiamaton takia. 😅
  • #4701 kirjoittanut aakoo 07 Mar 2020
  • Kai tuosta nyt jotain hyvääkin löytyy. Haluaisin nähdä myyjän ilmeen, kun se esittelisi tuoreelle lottovoittajalle liikkeen lippulaivamallia ja kaupat jäisivät syntymättä vessan kokolattiamaton takia. 😅
    Oikeastaan haluaisin nähdä myyjän ilmeen kun lottovoittaja kertoisi että rahaa on repullinen mutta uusi ei kelpaa vaan haaveena on uudenhintainen 12 vuotta vanha kusenhajuinen luksusauto.
  • #4702 kirjoittanut "Masi" 07 Mar 2020
  • Näitä pissin haju juttuja kun lukee, niin miettii mistä moinen ajatus on kirjoittajan päähän tullut, kun en moista hajua omassa ole havainnut, liekö herroilla kokemusta asiasta ? Ei kait tuommoinen ajatus tyhjästä putkahda ;)
  • #4703 kirjoittanut K.E.V 07 Mar 2020
  • Justhan täällä ilmoittautui pari kulkimen nurkkaan kusiskelijaa. "oikee suomalainen mies ei pissi kuin tytöt"  ;D
  • #4704 kirjoittanut "Masi" 07 Mar 2020


  • tai jos yöllä menee kuselle, täytyy kuunnella tai koputella oveen ettei joku toisesta päästä ole tullut samoille asioille. tuskin niitä ovia lukkoon saa?

    Omassa ainakin on vessa ovessa lukko ja uskoisin että tuossakin on.
    Nuo kun on yleensä tehty valmiiksi.
  • #4705 kirjoittanut pouhe 08 Mar 2020
  • Justhan täällä ilmoittautui pari kulkimen nurkkaan kusiskelijaa. "oikee suomalainen mies ei pissi kuin tytöt"  ;D
    Lavuaarikin olisi varmaan hyvä ja paremmalla korkeudella. 😀
  • #4706 kirjoittanut Oulaa 10 Mar 2020
  • #4707 kirjoittanut nieppi 10 Mar 2020
  • #4708 kirjoittanut Antza0 10 Mar 2020
  • https://www.nettikaravaani.com/omavalmiste/bedford/1538132 ^-^

    Kumma vekotin. Persoonallinen, ainakin nykyään. Hiukan kumma ratkaisu toi pressukapelli kyllä matkailukoppana! Enpä ole moista ennen nähnyt.  :laugh:
  • #4709 kirjoittanut Hesus 10 Mar 2020
  • hieman on luontoäiti rankaissut  ???
  • #4710 kirjoittanut armas ujomieli 10 Mar 2020
  •  :D Istuin vkl 84' Winnebagossa mut eihän se ollut vielä vanhakaan ;)
    https://m.nettikaravaani.com/winnebago/g-30/1537560?vifAdCount=0&vifNav=Y
    Tuosta sen saapi ostaa ;)
Sivuja:
Toiminto