Sivuja:
Toiminto
  • #4321 kirjoittanut JariL 29 Jul 2019
  • Niin on.
  • #4322 kirjoittanut K.E.V 29 Jul 2019
  • Tänään koitoksella toinen atria, manuaali pikkukone ja 140tkm sekä kytkin kahisee  Thumbd  Kaksoismassavauhtip yörää ja asetelmaa uusiksi maksaa noin pari tonnia (kävin mersupajalla kyselemässä).
    Huvittavaa kun aikani kuittipinoa selattuani oli 4000 kilsaa sitten laitettu Raahessa "laatikon lisäaine" josta laskutettu 90 €uroa..  ittu mitä ukotusta taas ja niin se on että mersut on iästä huolimatta samaa sontaa  :laugh: Ei ole taika-aine auttanut niin on laitettu näemmä romut kiertoon..
    Kaverilla tuollainen Sprinter paku jolla ajettu 450.000 313cdi 2.7 ja oikea automaatti , ei probleemaa.
  • #4323 kirjoittanut El Maco 29 Jul 2019
  • Eikö 2.7 oo jo 316.

    Oon ajellut laina-ajokkina aika paljonkin - 04 316 alustaisella hymerillä ja kelpo vehje se oli. Jopa se sprintsift.

    Toisaalta, oon korjannu edellisen kopan sprinttereitä loppuelämän tarpeiksi..
  • #4324 kirjoittanut K.E.V 29 Jul 2019
  • Eikö 2.7 oo jo 316.

    Oon ajellut laina-ajokkina aika paljonkin - 04 316 alustaisella hymerillä ja kelpo vehje se oli. Jopa se sprintsift.

    Toisaalta, oon korjannu edellisen kopan sprinttereitä loppuelämän tarpeiksi..
    Olet oikeassa  ;D Itsellä tuo 316 ja 2.7l , eikä edes ruostu kun ei mersun peltejä :)
  • #4325 kirjoittanut megaman 16 Aug 2019
  • En ole tätä ketjua seuraillut, mutta eikös tossa ole hinta kohillaan?

    https://www.tori.fi/vi/60296133.htm

    Ite en ole ostamassa.
  • #4326 kirjoittanut 88k5 16 Aug 2019
  • ^

    Onko noinkin lyhyitä alustoja fiiuissa olemassa  :laugh: takaylitystä enempi kuin -alitusta (asuntokopan saumaan). Sitten päälle vielä jonkun elinluovuttajavaunu n kaasupullokopsa  :laugh:
    Suitsa Samuraita ja pikkuPajeroa sanottiin apinakiikuksi. Samasta syytä korkea tötterö lyhyellä akselivälillä saattaa vähintään samaan yltää. Vauhdin kun pitää matalana, niin pärjäähän sitä..
  • #4327 kirjoittanut megaman 16 Aug 2019
  • Uudempi koppa ja suht vähän kilsoja. Eikös niistä Mk ykkösistä pyydetä samaa? Sisältäkin jo vähän pyöristelyä muotoilua.

    Turboton mk1 ja saa kepittää koko rahan edestä. Ja näistähän en ymmärrä mitään.   :laugh:
  • #4328 kirjoittanut palokurki 16 Aug 2019
  • https://www.nettikaravaani.com/hymer/s800/1528841
    Siinäpä on mukava teksti. Taitaa autokauppiaat olla nykyään myös kiinteistönvälittäj iä.  :)
  • #4329 kirjoittanut Raksaus 16 Aug 2019
  • https://www.nettikaravaani.com/hymer/s800/1528841
    Siinäpä on mukava teksti. Taitaa autokauppiaat olla nykyään myös kiinteistönvälittäj iä.  :)

    "Jos sinulta vielä uupuu C1 luokan ajokortti niin tarjoamme sen sinulle kaupan yhteydessä veloituksetta."

    Tuleeko sekin edelliseltä omistajalta? Kuuluuko veloituksetta hintaan myös kaikki sivukulut ja onko väliä pääseekö teoriat ja inssin ekalla yrityksellä?
  • #4330 kirjoittanut Naussi 16 Aug 2019
  • Eipä tuosta auto voi paljon parantua.
  • #4331 kirjoittanut megaman 17 Aug 2019
  • Onhan noi koomisen näköisiä. Kuin ryhävalas kottikärryn pyörillä. Tuleeko kapteenin päähine mukana?
  • #4332 kirjoittanut palokurki 17 Aug 2019
  • Onhan noi koomisen näköisiä. Kuin ryhävalas kottikärryn pyörillä. Tuleeko kapteenin päähine mukana?
    Ei se tuo uudempi korimalli niin paha ole, mutta se 2000-luvun alun malli massiivisine kattopyöristyksinee n on ihme puikula.
    Itse auto kelpaisi jos siinä Hubbetti olisi niin minulle hyvin.
  • #4333 kirjoittanut 88k5 17 Aug 2019
  • Onhan noi koomisen näköisiä. Kuin ryhävalas kottikärryn pyörillä. Tuleeko kapteenin päähine mukana?
    Kyllä. Mitä ökympi, sitä koomisempi - bussimitoissa oleva, akvaarioruutuinen, mutta paku/kevytkuorkkialustalla. Ne renkaat ovat aika epäsuhtaiset muihin mittoihin. Lyhyemmissä vielä kuski puolivälissä ja matalalla (nuppi juuri ikkunan alareunan yläpuolella)

    Mutta tuo kasisatanen hymeri ihan sopusuhtainen. Lisäksi iättömän tyylikäs sisältä ja päältä.
    Näkyy pitkäalustaisen marsun vaivoja korjattu - muuttu eleettömäksi F:kin jortaanipajalla..
  • #4334 kirjoittanut hartsakoski 17 Aug 2019
  • Olisin valmis kestämään auton ulkonäön aiheuttaman häpeän,jos saisin tuollaisen omistukseeni ;D :laugh:
  • #4335 kirjoittanut Raksaus 17 Aug 2019
  • Olisin valmis kestämään auton ulkonäön aiheuttaman häpeän,jos saisin tuollaisen omistukseeni ;D :laugh:

    Näissä myös usein silmä vaatii tottumisrn. Kun itselläni ajatus asuntoautosta heräsi, niin mielestäni integroidut ja puoli-intehroidut näyttivät kaikki ihan hoopoilta. Tuli tutustuttua bähän eroihin ja ominaisuuksiin ja käyty kstsomassa muutamaa autoa niin jotenkin ne eivät enää niin rumilta vaikuttaneetkaan. Ja lopulta ostamani alkovin olin saman auton ollessa myynnissä syksyllä hylännyt sen rumuuden takia. Ostettuanikin pidin vielä rumana, mutta ajattelin kestäväni ulkonäköpaineet muiden ominaisuuksien takia. Lopulta sitä on oppinut jopa arvostamaan.
Sivuja:
Toiminto