rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1189882 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.03.2024 kello on 02:09
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #2790 : 15.05.2018 kello on 09:44 »
Kännilukko saatava tähän foorumiin :o

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:43
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #2791 : 15.05.2018 kello on 10:32 »
Odotinkin jo koska rakkikoira ilmaantuu.
Yleensä en vastaa sinun herjauksiin, olkoon tämä ainut vastaus sinullekkin.

Nuorella miehellä on huono muisti, olet näin sanonut jo 15 kertaa...

PS.  Hiekkalaatikkoon voi siirtää. Samalla voisi esittää ratkaisuja siihen, ettei yx ja sama aina repisi turpaansa joka asiasta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #2792 : 15.05.2018 kello on 17:01 »

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #2793 : 17.05.2018 kello on 07:40 »
https://www.nettikaravaani.com/hymer/starline-630-mb-316/1497903

Taas Mersu myynnissä, jossa lukee, että kone on vaihdettu. Vuoden sisällä tullut jo useita vastaan.
Tietääkö kukaan, mikä niissä hajoaa? Meinaan, että jos osais itse jotenkin varautua.

PS. On muuten aika kova hinta Hymeristä noilla varusteilla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #2794 : 17.05.2018 kello on 07:46 »
https://www.nettikaravaani.com/hymer/starline-630-mb-316/1497903

Taas Mersu myynnissä, jossa lukee, että kone on vaihdettu. Vuoden sisällä tullut jo useita vastaan.
Tietääkö kukaan, mikä niissä hajoaa? Meinaan, että jos osais itse jotenkin varautua.

PS. On muuten aika kova hinta Hymeristä noilla varusteilla.
Tuo sama on ollut jonkin aikaa. Näyttää ne muuallakin maksavan.
https://tinyurl.com/y6w7z29p
Eikös Catiska myynyt vähän aikaa sitten about samalla rahalla ?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #2795 : 17.05.2018 kello on 08:30 »
Myin ja meni kaupaksi muutamassa päivässä. Tosin se oli vähän isompi malli, automaatti ja paremmalla varustuksella. Tärkein varuste-ero oli arktinen paketti jota tuossa ei ole.

Tuo itse moottori on luotettavan maineessa. Mutta jos vaikka jättää jäähdytysnesteet vaihdattamatta eikä huolehdi pakkasenkestosta, noutaja tulee aikanaan.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2796 : 17.05.2018 kello on 11:09 »
    Myin ja meni kaupaksi muutamassa päivässä. Tosin se oli vähän isompi malli, automaatti ja paremmalla varustuksella. Tärkein varuste-ero oli arktinen paketti jota tuossa ei ole.

    Tuo itse moottori on luotettavan maineessa. Mutta jos vaikka jättää jäähdytysnesteet vaihdattamatta eikä huolehdi pakkasenkestosta, noutaja tulee aikanaan.

    Yks hymeri on netikaravaanissa sinun ottamilla kuvilla. En tiedä onko jopa sama auto mutta kuvat on ainakin samat

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
      • East Coast Fellows
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2797 : 17.05.2018 kello on 13:52 »
    Itse en sellaista ilmoitusta löydä

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2798 : 17.05.2018 kello on 15:52 »
    Itse en sellaista ilmoitusta löydä
    Eipä näyttänyt enää olevan liekö mennyt kaupaksi tai päivitetty oikeat kuvat.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:44
    • viva la France
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2799 : 17.05.2018 kello on 16:13 »
    huolto- ja ohjekirja kannattaa lukea ja uskoa lukemaansa

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2800 : 17.05.2018 kello on 16:13 »
    Tuo itse moottori on luotettavan maineessa. Mutta jos vaikka jättää jäähdytysnesteet vaihdattamatta eikä huolehdi pakkasenkestosta, noutaja tulee aikanaan.
    Luotettavaksi olen itsekin sen mieltänyt. On vaan aika monta vaihtokoneella ollut myynnissä. Kuinka usein ne jäähdytysnesteet pitää vaihtaa? Mulla on ollut kulkine reilut 3 vuotta, enkä ole kertaakaan vaihtanut, enkä edes pakkasenkestävyyttä tarkastanut.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2801 : 17.05.2018 kello on 16:20 »
    Tuosta https://www.nettikaravaani.com/omavalmiste/sg3/1497761 symppis auto jollekkin.  :D
    Aivan ehdoton peli matkailuautoksi .
    Siinon kaksi merkkivaloa mittarissa. Öljynpaine ja lataus.
    Eikä se pysähdy kuin ampumalla ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.03.2024 kello on 02:09
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2802 : 17.05.2018 kello on 16:57 »
    Luotettavaksi olen itsekin sen mieltänyt. On vaan aika monta vaihtokoneella ollut myynnissä. Kuinka usein ne jäähdytysnesteet pitää vaihtaa? Mulla on ollut kulkine reilut 3 vuotta, enkä ole kertaakaan vaihtanut, enkä edes pakkasenkestävyyttä tarkastanut.
    Taitaa olla se "ikuinen" jakoketju syynä.?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:44
    • viva la France
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2803 : 17.05.2018 kello on 17:10 »
    Taitaa olla se "ikuinen" jakoketju syynä.?
    Taitaa olla silloin tällöin suuttimen vuoto se syy. Mutta aika harvoin. Noilla koneilla ajettiin euroopan puolella kuriiripostia
    noin 180 000 - 250 000 km per vuosi eikä yhtää konetta hajonnut. Parhaalla ajettiin kolmeen vuoteen 600 000 km.
    Ja nopeudet aina se mitä saa mennä, saksan konetiellä noin 170- 180 km/h nopeutta käyttössä.

    P.s. kuskit kehuu uutta etuvetoa, että on kovissa vauhdeissa vakaampi ajaa kuin takaveto.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2804 : 17.05.2018 kello on 17:22 »
    Taitaa olla se "ikuinen" jakoketju syynä.?

    En ole yhtään jakoketjun katkeamista kyllä kuullut moisesta. Kyllä se "ikuinen" on kestää vähintään sen mitä koko auto. Tuttu ajoi taksissa tuollaisella uudesta sinne reiluun 900tkm eikä kone ikänä auki ollut. Jakoketju vika ei osu kyllä mersuun ja paku/matkailu koriin. Henkilöautomalleiss a nota on yksittäisiä mennyt (voisiko olla syynä pienempi öljytilavuus?). Kovasti yksilöitä noi uudemmat sprinterit. Tapasimpa tuossa 700tkm ajetun om651 ja taas toisaalta monessa 200tkm ajetussa lukee että vaihtokone. Omaa kokemusta ei ole muutakuin uutena ostettu om651 sprinter mistä kampura meni poikki 90tkm/3 vuotta kohdalla ja tätämyötä kone vaihtoon. Koneenkanssa vielä pärjää mutta se joka pitää suomenoloissa korin ruosteettomana  (siis niin että se oikeasti on ruosteeton myös ovien sisäpuolet jne) vaikka 5 vuotta on jo aika mestari. Kun se kuppa kunnolla iskee niin sitä ei pysäytä mikään. Matkailuauton alustana pääsevät toki helpompana kun talvella suolakylvyssä ei ajeta jokapäivä. Omankin pelastus lienee se että se on ollut ekat 6 vuotta Hollannissa ja maalattu kahdesti