Vaan eipä ole hankkimisaikeita, kun elämässä on muutakin kuin matkailuauto.
Vaan eipä ole hankkimisaikeita, kun elämässä on muutakin kuin matkailuauto.
|
Vaan eipä ole hankkimisaikeita, kun elämässä on muutakin kuin matkailuauto. Puhutteleva ja koristetyynyt.Niin se vain 5000 kg liikahtaa Fiatin ja Alkon alustalla ja 2,3 koneella jossa on 180 hv. Sattu vain silmään nuo tekniset tiedot , ainakin minulle yllätyksenä. Kait se pela noinkin . Niin se vain 5000 kg liikahtaa Fiatin ja Alkon alustalla ja 2,3 koneella jossa on 180 hv. Tuohon sitä saa ottaa repullisen reissuun kytkinlevyjä mukaan. Ne kun on olleet jo pitkään kolme litrasen koneen ongelma. Ranskassa ainakin muuttavat huollossa vääntökäyrää ja kas kummaa alaspäin kytkin ongelmien takia. Tuohon sitä saa ottaa repullisen reissuun kytkinlevyjä mukaan.Minkäslainen olisi 3L kone ja automaatti...? Pikkaisen kiinnostais. Minkäslainen olisi 3L kone ja automaatti...?Se robotti on saman ongelman alla kuin normi laatikko ja liekkö fiatilla oikeaa automaatia ollenkaan. Se robotti on saman ongelman alla kuin normi laatikko ja liekkö fiatilla oikeaa automaatia ollenkaan.Ai onko se tosiaan robotti.... Itse kokeilin 3L manuaalia ja totesin kytkimen käytön vaikeaksi niillä tehoilla, ainakin alkumetreillä. Lisäksi aivan hitonmoinen meteli. Kuulosuojaimia olisi tarvittu. Siis joku -07 malli taisi olla. Tehokkaita nuo nykyajan moottorit, 2,3:n kone ja auton kokonaismassa 4500kg. No jaa... Voortin 2.2 ja 3500kg ja tonnin kärry perässä. Pitää mieluummin ajaa vakkarilla, jottei mene yli huomautusrajoista. Kyllä noista nykykoneista löytyy tehoa ihan tarpeeksi ilman että töytyy höpöttää paljonko on taas 'lastutettu'. Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Vain tosimiehille: http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/campers/m1111975239-zeer-mooie-niesmann-bischoff-clouliner-750h-zeer-compleet.html?c=bNiin ne käsitykset tosimiehistä on erilaisia Ihan samaa ajattelin.... ![]() Mikäköhän siinä oli sitä tosimiestä...vuosim alliko.
Niin ne käsitykset tosimiehistä on erilaisia Yksi vaatimus tosimiehille on, että on C-luokan ajokortti. Nimimerkki: entinen tosimies?? Yksi vaatimus tosimiehille on, että on C-luokan ajokortti.Heh... ![]() Mää oonkin sitten varmaan Tosimies, kun mulla on vielä kaikki luokat. Pittääpä ottaa puheeksi töissä. ![]() Heh...Jos D puuttuu, eipä sillä väliä, linja-auto on tätikuljetus ![]() |