rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1206006 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:44
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1275 : 30.08.2016 kello on 14:45 »
Kyllä noilla kilometreillä ei enää kannata lähteä kuin lähiretkeilemään.😂

Miksi. Ihan täydellisesti toimava auto, ei se tuolle Fordin 2,4l ketjukoneelle ole vielä mitään.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:55
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1276 : 30.08.2016 kello on 15:42 »
Koita tinkiä takatalliin jonkun kokoinen ovi myös toiselle puolen. Omassa entisessä ei ollut kuin yksi ovi takatalliin ja aina sai jotain kaivaa sieltä toisesta laitaa. Alkaa aika äkkiä ärsyttää.
Sama juttu on mullakin tuossa meitin adriassa, oonkin aina kun Venäjälle mennyt tyhjentänyt takatallin kokonaan. Helpompi kotona kantaa tavarat talliin kuin Venäjän tullissa alkaa mättää tavaraa kankaalle, aina ne haluaa nähdä tallin takaseinän ja välillä oikein mitalla mittaavat sen ettei vaan ole valeseinää tehtynä. 

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 20:23
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1277 : 30.08.2016 kello on 16:40 »
Tällainen olisi mielessä, mitä olette mieltä? Kesä ja talvimatkailuun.

http://www.nettikaravaani.com/hymer/t-674-cl-2x2/1450900

Kaverilla on juuri tuollainen Hymeri.

Kerron asioita, mitä se itse moitti ja kiitti ja mitä ollaan kaljapurkit kädessä nousuhumalassa miettineet:

+ tehokas moottori
+ tilava takapeti
+ tilava takatalli (sillä muistaakseni talliin ovi molemmin puolin)

- Talvella olematon pito ilmeisesti johtuen pitkän peräylityksen ja etuvedon yhdistelmästä.
- markisin alla istuessa jos harmaavesisäiliön hana on auki, valuttaa vedet "terassille". Eli säiliö "väärällä" puolella
- Jos etuosan pedin laskee, niin on enää mahdotonta viettää iltaa istuinryhmässä. Myös autosta ulospääsy on hankalaa.
- Olematon maavara. Varsinkin kaasupullokotelot ottaa helposti maaosumia
- Televisio ei näy kuin suurten kaupunkien liepeillä. Korjaantunee laittmalla Ufo säädettävään tankoon.



En ymmärrä, miksi sen pedin pitää laskea niin kauhean alas? Ei kai kylellään olo puoltatoista metriä tarvitse korkeutta.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 20:23
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1278 : 30.08.2016 kello on 16:53 »
http://www.nettikaravaani.com/flair/6700/1458060

Käy nyt Höpö hakemassa tuo pois kuleksimasta.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:27.08.2018 kello on 22:29
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1279 : 30.08.2016 kello on 17:26 »
Miksi. Ihan täydellisesti toimava auto, ei se tuolle Fordin 2,4l ketjukoneelle ole vielä mitään.

Se olikin vaan huumoria.🤓

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1280 : 30.08.2016 kello on 18:44 »
http://www.nettikaravaani.com/flair/6700/1458060

Käy nyt Höpö hakemassa tuo pois kuleksimasta.

Jos hyvän ison auton tarvitsee, niin teliautoja etuvedolla löytyy jokaiselle, ja muutama jää ylikin. Mutta teli ja talvikäyttö.  ::)  Pikitie ja kesäkeli autona varmaan hyvä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:14
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1281 : 30.08.2016 kello on 18:54 »
- markisin alla istuessa jos harmaavesisäiliön hana on auki, valuttaa vedet "terassille". Eli säiliö "väärällä" puolella
- Televisio ei näy kuin suurten kaupunkien liepeillä. Korjaantunee laittmalla Ufo säädettävään tankoon.

Miten hana voi olla väärällä puolen? Ei kai niitä vesiä pidä kintuilleen valuttaa?   :o
Ja jos ufo ei toimi, niin se on rikki....

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:46
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1282 : 30.08.2016 kello on 19:04 »
Kai sitä kuuluu kiinni pitää? Tai sitten olla säiliö alla. Kaikki edestään löytää mitä taakseen jättää......

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 20:23
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1283 : 30.08.2016 kello on 20:32 »
Kai sitä kuuluu kiinni pitää? Tai sitten olla säiliö alla. Kaikki edestään löytää mitä taakseen jättää......

Ei mulla puskassa ollessa ole hana koskaan kiinni. Tai olisi tietysti, jos putki valuttaisi pesuvedet rapun juureen. Mulla se säiliö on kulkineen toisella puolella, silloin saa rauhassa vedet valua maahan.
SFC-alueilla majoittuessa hana on oltava sääntöjen mukaan kiinni. Silloin on aivan sama, missä se säiliö sijaitsee.



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:46
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1284 : 30.08.2016 kello on 21:01 »
Minulla jokapaikassa kiinni. Kun tyhjennän on auki.
Nöff nöff, röhh röhh.....

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:27.08.2018 kello on 22:29
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1285 : 31.08.2016 kello on 08:27 »
Sopivasti kun alettiin juttelemaan tuosta Touring carsin Hymeristä, niin eilen Hymer centeri sai kaupaksi justiin samanlaisen auton, oli toki heillä 6t€ enemmän hintaa. Onneksi tuo toinen on minulle varattu, niin ei ole pelkoa sen menettämisestä. Nyt oli kyllä tullut Touringille toinenkin pikkusen enempi ajettu, siitä sitten seuraava ostaja kaupoille.😄
Tunnustaako joku palstalla ostaneensa hymer Centerin auton.😊

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 20:23
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1286 : 31.08.2016 kello on 10:26 »
Se kaverini auto, mistä kerroin on nimenomaan TC-auto. Mies on vaan luonteeltaan sellainen, että omaa ei voi kritisoida.

Ihmettelen moista luonnetta, koska jos joku on ostamassa samanlaista autoa kuin minulla ei minulle tuota ongelmaa kertoa vioista ja puutteista.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1287 : 1.09.2016 kello on 00:35 »
Minulla on Hymer Center /Touring Carin kanssa aika iso riita meneillään, että ihan Strömsöö ei ole tämäkään firma. Asia on kesken, mutta kerron tarinan kun se on loppuun käsitelty.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 22:56
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1288 : 1.09.2016 kello on 09:26 »
Onneksi tuo toinen on minulle varattu, niin ei ole pelkoa sen menettämisestä.

En tiedä miten toimivat todellisuudessa mutta busineksen kannalta tuo on kyllä tyhmää toimintaa jos oikeasti pitävät varattuna paitsi jos ovat käsirahan saaneet. Jos joku tulee rahojen kanssa ja kysyy niin aika paljon pitää riskiä ottaa jos aikoo sanoa että joku on tästä ollut kiinnostunut ja tehnyt varauksen. Se mitä olen seurannut Best Caravanin valikoiman kiertoa niin kyllä siellä melko pitkään jotkut autot ostajaa odottaa. Jos antaa potentiaalisen ostajan mennä varauksen takia ja sitten kauppoja ei synnykkään niin varmasti ottaa pannuun.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1289 : 1.09.2016 kello on 16:08 »
Minulla on Hymer Center /Touring Carin kanssa aika iso riita meneillään, että ihan Strömsöö ei ole tämäkään firma. Asia on kesken, mutta kerron tarinan kun se on loppuun käsitelty.

Korjaus firman nimeen: Hymer Centerillä on rinnakkaisyhtiö Touring Camp Oy, jonka kanssa olen tehnyt kaupat.

Touring Cars ei liity minun asiaani mitenkään.