rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1189116 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1140 : 3.08.2016 kello on 10:48 »
Samanlaisesta ollut aiemminkin keskustelua tässä topicissa. Auto on samanlainen, kuin edesmenneellä työkaverillani. Puutteena tosiaan pienen pieni tavaratila, joka sekin väärällä puolella autoa.
Plussaa on siististi asennettu Alde.
Liekkö aiemmin ollu palstalla turinaa siitä, että monesti olen huomannut Alden asennetun niin, että näyttää kuin se olisi jälkikäteen asennettu tyylillä kuhan äkkiä jotenkin. Lattioissa kulkee putkia varten kaiken maailman "korokkeita ym." siellä täällä putket rumasti näkyvissä jne. Ei lämmönvaihdinta...

Mutta tuo Knaus vaikuttaa laatupeliltä, Höpölle kylläkin liian pieni.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1141 : 3.08.2016 kello on 11:19 »
Tuossa: http://www.nettikaravaani.com/knaus/travelliner-640/1462385 olisi jollekkin luonnikas kuljin.  :D
Tuo yksi sängyn alunen on kyllä aika pieni tavaratila . Pöyvät ,toolit ja muut ajustään mahtuu muttei palioo sitä tavaraa mitä turhaan kuskataan ympär Eurooppaa.

Minä oon jo pitkään ihmetelly että tarvitaanko oikeasti hellassa kolmea poltinta yhtäaikaa.
Minä antaisin tuon yhden polttimen tilan kaksi osaisella pesualtaalle .
Minusta autossa pitäisi voida tiskata paremmin kuin noissa yksi altaisissa pöydissä .
Joo,joo on mulla ollu isot fatit mukana mutta kyllä saisi mun mielestä olla kaksi allasta kun kattiloita ja aterimia pesee.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1142 : 3.08.2016 kello on 11:34 »
Varmasti menee...

Nuo Tölkit on jo kulttiautoja. Hintakin vielä edullinen.

Näyttäisi ilmoitus olevan jo poistunut, että kai se sitten on mennyt?

Tuosta Knaussissa näyttäisi olevan ihan samanlainen mikroaaltouuni kuin meidän asuntoautossa. Itse en ole sitä lainkaan käyttänyt, mutta vaimo kyllä on jotain lämmitellyt. Otttaisin pois, jos ei olisi sitä varten lohkaistu tuosta kaapin alla olevasta listasta palaa. Nyt jättää rumemman jäljen poistuessaan, kuin paikallaan ollessa. Joten olkoon siinä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1143 : 3.08.2016 kello on 11:40 »
Minä antaisin tuon yhden polttimen tilan kaksi osaisella pesualtaalle .
Minusta autossa pitäisi voida tiskata paremmin kuin noissa yksi altaisissa pöydissä .

Eikö reissussa pitäisi päästä helpolla?  Silloin tiskattavaakin pitäisi olla mahdollisimman vähän.
Toki kolme poltinta on liikaa kun siihen hellalle ei yleensä sovi kaksikaan kippoa kunnolla.   :D

Tuosta Knaussissa näyttäisi olevan ihan samanlainen mikroaaltouuni kuin meidän asuntoautossa. Itse en ole sitä lainkaan käyttänyt, mutta vaimo kyllä on jotain lämmitellyt. Otttaisin pois, jos ei olisi sitä varten lohkaistu tuosta kaapin alla olevasta listasta palaa. Nyt jättää rumemman jäljen poistuessaan, kuin paikallaan ollessa. Joten olkoon siinä.

Meillä mikro on pääasiallisin 'ruuanlaittoväline'.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1144 : 3.08.2016 kello on 12:10 »
... muttei palioo sitä tavaraa mitä turhaan kuskataan ympär Eurooppaa.

Saattaa olla sarkasmia, vaan vastataan...  ;)

Kuten grilli, vesiletku liittimineen pienessä ämpärissä, markiisin ja takajalkojen veivit, kaapelikela ja adapteri, korokkeet pyörien alle, varoituskolmio, kenttälapio, retkikirves, kompura renkaan täyttöön, työkinttaat, räikkäliina, muutama työkalu ...

Nuo on mun tavarat matalassa takatallissa, tuolien ja pöydän lisäksi. Lisäksi talli täyttyy matka edistyessä laadukkailla juomilla. Mulla vielä muutama tavara sopii kaasupullokaapon takanurkkaan, tuossa ei mikään. Eli lisätään markiisin kiinnityshihnat, tukijalkojen aluslevyt ja muutama työkalu lisää.

Mitään turhaa ei noissa ole - kaksin reissaajalle toki riittää vain kaksi tuolia. Muutamaa voisi ehkä säilyttää sisälläkin, mutta suurinta osaa ei.

Tätä totuutta ulkoisen tavaratilan tarpeesta ei moni autokuumeessaan muista, ja sitten ollaan ostamassa "kätevää" tavaraboxia pyörätelineelle tai katolle. Ei ole tarkoitus kuittailla niille, joilla tilanne tuo on, vaan kiinnittää auton ostoa harkitsevan huomio asiaan. Ite opin tuon onneksi jo aikana, jona vuokrailin matkailuautoja. Kuten myös sen, että ainavalmis peti jokaiselle on merkittävästi mukavuutta lisäävä tekijä.
« Viimeksi muokattu: 3.08.2016 kello on 12:49 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1145 : 3.08.2016 kello on 12:43 »
Saattaa olla sarkasmia, vaan vastataan...  ;)

Kuten grilli, vesiletku liittimineen pienessä ämpärissä, markiisin ja takajalkojen veivit, kaapelikela ja adapteri, korokkeet pyörien alle, varoituskolmio, kenttälapio, retkikirves, kompura renkaan täyttöön, työkinttaat, räikkäliina, muutama työkalu ...

Nuo on mun tavarat matalassa takatallissa, tuolien ja pöydän lisäksi. Lisäksi talli täyttyy matka edistyessä laadukkailla juomilla. Mulla vielä muutama tavara sopii kaasupullokaapon takanurkkaan, tuossa ei mikään. Eli lisätään markiisin kiinnityshihnat, tulijalkojen aluslevyt ja muutama työkalu lisää.

Mitään turhaa ei noissa ole - kaksin reissaajalle toki riittää vain kaksi tuolia. Muutamaa voisi ehkä säilyttää sisälläkin, mutta suurinta osaa ei.


Juurikin näin . Ihan kehden immeisen etuteltta kalustus kaikkine noine tykötarpeineen ,lepotuolineen,työkalulaatikkoineen täytti minulla sängynalusen 90prosenttisesti .
Sen jälkeen vaati kekseliäisyyttä mitkä tavarat mahtuivat minnekkin sisätiloissa .
Esim ylimääräinen kaasupullo kun piti Epsanjan pullo ostaa :-X

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1146 : 3.08.2016 kello on 13:43 »
Sen jälkeen vaati kekseliäisyyttä mitkä tavarat mahtuivat minnekkin sisätiloissa .
Esim ylimääräinen kaasupullo kun piti Epsanjan pullo ostaa :-X
Tuota ylimääräisen kaasupullon sijoitusta kanssa pähkäilin...

Sisätiloissa se iso 2kg varapullo mullakin on, mutta onko se asuintiloissa sallittua?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.10.2020 kello on 05:45
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1147 : 3.08.2016 kello on 13:47 »
Ostakaa tuo minun auto pois niin ei tarvitse ihmetellä kaasupullojen ja pyörien kanssa  :)
Takatalliin mahtuu reilusti tavaraa.
http://www.nettikaravaani.com/adria/vision/1462186
Poika sanoi ettei enää lähde ensi vuonna mukaan reissuihin niin nyt mietitään asiat uudelleen  :(
Jos kiinnostaa niin yv tai soitto.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1148 : 3.08.2016 kello on 14:53 »
Ostakaa tuo minun auto pois niin ei tarvitse ihmetellä kaasupullojen ja pyörien kanssa  :)
Takatalliin mahtuu reilusti tavaraa.
http://www.nettikaravaani.com/adria/vision/1462186
Poika sanoi ettei enää lähde ensi vuonna mukaan reissuihin niin nyt mietitään asiat uudelleen  :(
Jos kiinnostaa niin yv tai soitto.
Eikö robottivaihteisessa autossa ole vakionopeussäädintä?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.10.2020 kello on 05:45
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1149 : 3.08.2016 kello on 14:57 »
Ei ole laitettu ja ihan hyvä niin, muuten nukahtaisi rattiin...

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1150 : 3.08.2016 kello on 15:29 »
Tätä totuutta ulkoisen tavaratilan tarpeesta ei moni autokuumeessaan muista, ja sitten ollaan ostamassa "kätevää" tavaraboxia pyörätelineelle tai katolle. Ei ole tarkoitus kuittailla niille, joilla tilanne tuo on, vaan kiinnittää auton ostoa harkitsevan huomio asiaan. Ite opin tuon onneksi jo aikana, jona vuokrailin matkailuautoja. Kuten myös sen, että ainavalmis peti jokaiselle on merkittävästi mukavuutta lisäävä tekijä.

Itseläkin tämä kokemattomuutta jäi liian pienelle huomiolle. Toisaalta ostokseeni olen edelleen tästä merkittävästä puutteesta huolimatta tyytyväinen. Jos seuraava auto vielä taloon tulee, niin tämä on suuremmalla prioriteetilla. Sellainen johon mahtuisi fillaritkin pystyssä olisi toki toiveissa. Nyt sitten on tänä kesänä ollut tuo "kätevä" tavaraboxi ja täytyy sanoa, että on sekin hyvin kätevä verrattuna siihen että grillin joutuu aina rahtaamaan sisälle ja nostamaan alapedin pohjan ylös ja järjestelemään tavarat jotenkin siellä. Sänkyjen määrään sentään ymmärsin kiinnittää huomiota.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1151 : 3.08.2016 kello on 16:27 »
Ei ole laitettu ja ihan hyvä niin, muuten nukahtaisi rattiin...
Minä ajttelen vakkarin toisin päin.
Kun laittaa säätimellä nopeuden niin se pysyy eikä tahattomia ylinopeuksia tule .
Ja kun säädin hoitaa nopeuden jää minulle enempi kapasiteettia huomioida muita liikenteeseen ja ajamiseen vaikuttavia asioita.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1152 : 3.08.2016 kello on 19:19 »
No onhan oikeita takatallejakin ettei tartte kontata ja pääsee tupaankin asti  ^-^

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1153 : 3.08.2016 kello on 20:12 »
Se on meilläkin autonvaihtoa edessä ennen ensikesää. Rupeaa tyttö 9v jo kaipaamaan omaa unirauhaa kun nykyisessä on vain kaksi parisänkyä. Kerrossängyllinen alkovikoppero lienee se optimi vaihtoehto. Nykyinen auto on meitä palvellut 5vuotta täysin moitteetta ja menisikin vielä pitkään, mutta pohjaratkaisu ei ole enään hyvä meille. Kumpahan vaan löytäisi yhtälaadukkaan tilalle ni hyvä olisi.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:03
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #1154 : 3.08.2016 kello on 21:44 »
Näyttäisi ilmoitus olevan jo poistunut, että kai se sitten on mennyt?


Jos lie jo mennyt. Tässä vastaava: http://www.nettikaravaani.com/dethleffs/ducato-14/1462305  enempi vain ajettu.