rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1189351 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #840 : 3.05.2016 kello on 21:29 »
Enpä tuolla meidän Matkaaja Transitilla uskaltaisi satasta ajaa jos se sen kulkis. Muuten on hieno sisältä ja nykyaikainen.

Meikäläinen körpöttelee 80 - 85 nopeutta. Jos keposesti kulkisi satasta, silloin ajaisin satasta. Navikaattorissa oli että joskus maksimi ajonopeus on ollut 104 km/h:ssa. Vai olisiko navi ollut joskus kitroenissa.  ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:34
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #841 : 4.05.2016 kello on 19:56 »

Meikäläinen körpöttelee 80 - 85 nopeutta. Jos keposesti kulkisi satasta, silloin ajaisin satasta. Navikaattorissa oli että joskus maksimi ajonopeus on ollut 104 km/h:ssa. Vai olisiko navi ollut joskus kitroenissa.  ;)
Ja mulla navi väitti fiiun maksimi  ajo nopeudeksi 142 km/h:ssa,tainnu pojat jossain vaiheessa lainata navia,enhän minä nyt noin kovaa ajaisi,mutta voihan olla että tuon kyllä fiiu kulkisikin.


Sent from my iPad using Tapatalk

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #842 : 10.05.2016 kello on 09:34 »
    Yksi Wappu SFC-alueella taisi riittää minulle ,kulkuri luonteelle.

    Millä tavoin mielestäsi vaunuilu erosi autoilusta ?

    Mulla kun nyt tämä motiivi matkailuautoiluun on sellaisella tasolla että voisin kuvitella meneväni liikkeeseen hankkimaan isohkon matkailuvaunun niin kiinnostaisi tietää miksi haluat luopua vaunuilusta ja siirtyä takaisin matkailuautoon...et tei tule sitten heti yllätystä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #843 : 10.05.2016 kello on 09:50 »
    Eikös vaunu ole kausipaikkalaisen juttu, auto liikkuvalle. Ainakin kun katsoo kumpaa on liikenteessä.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #844 : 10.05.2016 kello on 09:55 »
    Eikös vaunu ole kausipaikkalaisen juttu, auto liikkuvalle..

    Mä oisin valmis siirtymään jonnekin kausipaikallekin, alueella menee aika siinä missä mökillä tai kotonakin, mutta se itse reissaaminen ei nyt niin innosta. Lähialueinahan olisi Hiilimutka tai Alatalo..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #845 : 10.05.2016 kello on 10:04 »
    Mä oisin valmis siirtymään jonnekin kausipaikallekin, alueella menee aika siinä missä mökillä tai kotonakin, mutta se itse reissaaminen ei nyt niin innosta. Lähialueinahan olisi Hiilimutka tai Alatalo..

    Montako viikkoa olet kausipaikalla viettänyt. Minä olen kaksi Juhannuksen seutua, hyvä minä.  ;)

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #846 : 10.05.2016 kello on 10:08 »
    Jotenkin muistelen että kolme vrk:tta olisi pisin jakso ollut mutta jos vaunun laittaisin niin alkaisi ennätykset paukkumaan.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
    • Eipä turhia höttyillä :)
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #847 : 10.05.2016 kello on 10:22 »
    Jotenkin muistelen että kolme vrk:tta olisi pisin jakso ollut mutta jos vaunun laittaisin niin alkaisi ennätykset paukkumaan.

    Meillä aikaisemman auton kanssa luokkaa 1 vko, joten nyt vaihdettiinkin sitten kalusto täksi kaudeksi perässä vedettävään malliin. Katsotaan sitten pannaanko löhöilyt vielä tuotakin paremmaksi 8)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:17
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #848 : 10.05.2016 kello on 10:23 »
    Mä oisin valmis siirtymään jonnekin kausipaikallekin, alueella menee aika siinä missä mökillä tai kotonakin, mutta se itse reissaaminen ei nyt niin innosta. Lähialueinahan olisi Hiilimutka tai Alatalo..

    Tähän aikaan lähes kaikki Suomen tanssipaikat on auki ja 'aluetta' voi vaihtaa pari-kolme kertaa viikossa.... 

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.10.2020 kello on 05:45
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #849 : 10.05.2016 kello on 11:27 »
    Niinhän se menee että laite käyttötarkoituksen mukaan. Itse olen ollut Suomessa leirintä-alueella viimeksi 2013. Aina kun on alkanut kesäloma niin matka on ollut johonkin keski-eurooppaan joko Ruotsin kautta tai via balticaa pitkin. Jos suomessa vain reissaisin niin sitten olisi vaunu nyt mennään autolla  :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
    • Kulkija
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #850 : 10.05.2016 kello on 12:36 »
    Se on tuo vaunu vaiko auto -kysymys myös käyttäjän mukaan.

    Molemmilla voi tehdä lähes kaikkea lajiin kuuluvaa, toinen on usein toista soveliaampi johonkin, mutta henkkoht mieltymykset vaikuttaa.

    Jonain päivänä saattaa vaihtua Hymer vaunuun, mutta myös lyhyt vani tai retkuiluauto on mahdollisia. Pääasia, että retkeily ja matkailunäkökulmat säilyvät eikä mene kulkineessa asumiseksi. Jos asumistarve tulisi, niin siihen eri vehkeet.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #851 : 10.05.2016 kello on 16:51 »
    Millä tavoin mielestäsi vaunuilu erosi autoilusta ?

    Mulla kun nyt tämä motiivi matkailuautoiluun on sellaisella tasolla että voisin kuvitella meneväni liikkeeseen hankkimaan isohkon matkailuvaunun niin kiinnostaisi tietää miksi haluat luopua vaunuilusta ja siirtyä takaisin matkailuautoon...et tei tule sitten heti yllätystä.
    No se pelkkä vapaa-ajan vietto SFC-alueella ei ollutkaan mun homma ,vaikka vaikuttiko vappukin ihmisten käyttäytymiseen .
    Kahtena päivänä yleisten miesten saunavuorolla sai kuunnella selvistä päin ei niin selväpäisten samat huudot ja jutut.
    En tarvitse ,kimppalenkkiä,karaokea,makkaranpaistoa porukalla eli taidan olla erakko.
    Liikkuminen autolla on ihan eri juttu kuin vaunulla .
    Pikku levolle käyminen pysähtyessä on se minun juttu.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:53
    • "Where days drop as softly as fruit from trees"
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #852 : 10.05.2016 kello on 17:05 »
    En tarvitse ,kimppalenkkiä,karaokea,makkaranpaistoa porukalla eli taidan olla erakko.
    Liikkuminen autolla on ihan eri juttu kuin vaunulla .
    Pikku levolle käyminen pysähtyessä on se minun juttu.

    Jaa-ha. Jos kuvatun perusteella mainitaan erakoksi, niin sitten olen erakko minäkin. Ihan vapaaehtoisesti.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #853 : 10.05.2016 kello on 17:21 »
    Jotenkin muistelen että kolme vrk:tta olisi pisin jakso ollut mutta jos vaunun laittaisin niin alkaisi ennätykset paukkumaan.

    Mene sinne kausipaikalle autolla, sitten tiedät onko se sinun juttu. Jos on, vaihda auto uuteen tai uuden karheaan vaunuun. Uskoisin että muutaman kerran jälkeen, palaat entiseen.  :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
    • Eipä turhia höttyillä :)
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #854 : 11.05.2016 kello on 08:16 »
    Mene sinne kausipaikalle autolla, sitten tiedät onko se sinun juttu. Jos on, vaihda auto uuteen tai uuden karheaan vaunuun. Uskoisin että muutaman kerran jälkeen, palaat entiseen.  :D

    Saas nähdä, osuko ja upposi meikäläiseenkin, vasta tuossa "hommaa uusi vaunu" -kohdassa menossa :D