rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1189238 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:12
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #780 : 29.04.2016 kello on 08:47 »
Olen toki tehnyt yhden Norjan reissun vapaastihengittäväl lä 90-luvun vaihteen vuokravehkeellä.

Kyllä minä joka mäen päälle pääsin vapaasti läähättävällä 80 luvun kopperollakin  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #781 : 29.04.2016 kello on 08:53 »
Kyllä minä joka mäen päälle pääsin vapaasti läähättävällä 80 luvun kopperollakin  :D
Minä kun ajelin kokeeksi reippaasti yhden serpentiinin ylä- ja alamäkeen vauhdilla, niin ei kyllä paikallinen rekka jäänyt yhtään jälkeen. Tehoja kyllä mulla riitti, mutta alkoi jo uskallus loppua, joten päästin rekan ohi, enkä viitsinyt jäädä tupeksimaan siihen eteen.
Rahtarit sanoo, että syksyn tullen kelpaa taas Norjassakin ajella, kun turistit alkaa vähetä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:12
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #782 : 29.04.2016 kello on 09:15 »
Rekkaahan se olen ajanut minäkin ja ei mua ahdista turistit ylämäissä..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:18
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #783 : 29.04.2016 kello on 09:18 »
Minä kun ajelin kokeeksi reippaasti yhden serpentiinin ylä- ja alamäkeen vauhdilla, niin ei kyllä paikallinen rekka jäänyt yhtään jälkeen. Tehoja kyllä mulla riitti, mutta alkoi jo uskallus loppua, joten päästin rekan ohi, enkä viitsinyt jäädä tupeksimaan siihen eteen.
Rahtarit sanoo, että syksyn tullen kelpaa taas Norjassakin ajella, kun turistit alkaa vähetä.
Kyllähän ne niihin mutkiin tottuu ku jatkuvasti niitä mulloja etelään kuskaa. Mutta kun tarpeeksi leipääntyy hommaansa, niin alkaa muiden tielläliikkujien olemassaolo oleen riesa väliinpitämättömäll ä "ammattilaisella" - muka pysähtyy näkyvällä tieosuudella, muut väistäkööt mutkissa..

Kyllähän samaan vauhtiin liki joka hlöautolla pystyy, jos on "yhtä inho niihin mutkiin ja mäkiin". Kerranki paikka jossa rajotin ei haittaa leikkiä  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #784 : 29.04.2016 kello on 09:24 »
Kyllä minä joka mäen päälle pääsin vapaasti läähättävällä 80 luvun kopperollakin  :D

Toiset on lomalla. Sitten toiset siirtymämatkoilla ahmien paikasta toiseen. Ei sen puoleen, joku iveco/fiat kolmen litran koneella oleva kuljin kelpaisi meikäläisellekkin.          ...Eikä edes perintöjä ole tulossa.  :(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #785 : 29.04.2016 kello on 09:38 »
Toiset on lomalla. Sitten toiset siirtymämatkoilla ahmien paikasta toiseen.

Tätä "korttia" jo odottelin. Toiset reissaa, toiset pyörii kotikulmilla. Siitä ne tarpeet lähtee, ja omaa toimintamalliahan ei vahingossakaan arvostella.

Pääsi vapaastihengittäväl lä mäen päälle eli Norjaan ja takaisin, kahdeksan ukkoa kyydissä. Olihan se reissu silloin, olisiko ollut 1992.  :o

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #786 : 29.04.2016 kello on 09:49 »
Eikä edes perintöjä ole tulossa.  :(

Niistäkään nykypäivänä juuri hyödy, kiitos verottajan :'(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #787 : 29.04.2016 kello on 09:50 »
Tätä "korttia" jo odottelin. Toiset reissaa, toiset pyörii kotikulmilla. Siitä ne tarpeet lähtee, ja omaa toimintamalliahan ei vahingossakaan arvostella.


Mikä on oltava reissun etäisyys kotoa, ettei pyöri "kotikulmilla", ja saa sulkia hattuun. Jos itsestä on omassa reissaamisessa arvosteltavaa, silloin on reissaamista muutettava.  ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.07.2022 kello on 14:15
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #788 : 29.04.2016 kello on 10:00 »
^
Saaks tommoseen 15 vanhaan tuulilasin tarvittaessa....?
Kyllä saa, tarvittaessa vaikka 100 vanhaan.  Ja jollei löydy valmiina niin valmistus onnistuu ihan koti-Suomessa, eikä hintakaan paljoa poikkea "kaupan tekemästä" joten sen perusteella ei autokauppaa tarvitse jättää tekemättä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #789 : 29.04.2016 kello on 10:05 »
Kyllä saa, tarvittaessa vaikka 100 vanhaan.  Ja jollei löydy valmiina niin valmistus onnistuu ihan koti-Suomessa, eikä hintakaan paljoa poikkea "kaupan tekemästä" joten sen perusteella ei autokauppaa tarvitse jättää tekemättä.
Jos tarkoitat Kuttilaa, niin eipä sekään kaikkea tee....

Minä en sanoisi saatavuutta aina ihan satavarmaksi. Vaikeuksien kautta ehkä voi saada.
Toisaalta eikös jotain Hymeriäkin ole sentään aika paljon valmistettu eri malleja.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #790 : 29.04.2016 kello on 10:27 »
Off-Topic:
Niistäkään nykypäivänä juuri hyödy, kiitos verottajan :'(

Aika isot pitää perinnöt olla (=liikeyritys tai vast.), että verottajan voisi sanoa vievän hyödyn kokonaan. Eihän tää asiaan kuulu, mutta ihan älyttömään disinformaatioon pakko jo puuttua.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #791 : 29.04.2016 kello on 11:02 »
Mennäämpäs autoihin taas :-*
On se harmi kun netticaravaanissaki n on vain kolmesataa käytettyä integroitua matkailuautoa myynnissä niin ei jukolauta voi semmosta
ostaa kun voi mennä tuulilasi rikki ,ehkä,joskus,jopa ,joltain on menny ,siskon serkun kummin kaimalta, vuonna yks ja kax.
No jos lasi särkyy on se harmi jos muuten olisi mieleinen integroitu auto .
Pakko se on kai sitten vain katsella noita peltinokka vehkeitä että saa lasin helpommin ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:18
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #792 : 29.04.2016 kello on 11:11 »
Mennäämpäs autoihin taas :-*
On se harmi kun netticaravaanissaki n on vain kolmesataa käytettyä integroitua matkailuautoa myynnissä ..

On muttei oikeata  ;D
Hakuagentti on hakenut jo pitkään takaveto-intikoita... toi yks prkl Morelo, Man ponnahtelee h: 2xx.xxx € viikoittain..  ;)

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #793 : 29.04.2016 kello on 11:16 »
    toi yks prkl Morelo, Man ponnahtelee h: 2xx.xxx € viikoittain..  ;)

    Ookko ennen tehny savolaisten kanssa autokauppaa, suosittelen.  Thumb

    Et ole innostunut hakemaan sitä sieltä Saksasta, sieltähän kuulemma löytää sen mitä täältä kotimaasta ei löydy.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #794 : 29.04.2016 kello on 11:18 »
    Mennäämpäs autoihin taas :-*
    On se harmi kun netticaravaanissaki n on vain kolmesataa käytettyä integroitua matkailuautoa myynnissä niin ei jukolauta voi semmosta
    ostaa kun voi mennä tuulilasi rikki ,ehkä,joskus,jopa ,joltain on menny ,siskon serkun kummin kaimalta, vuonna yks ja kax.
    No jos lasi särkyy on se harmi jos muuten olisi mieleinen integroitu auto .
    Pakko se on kai sitten vain katsella noita peltinokka vehkeitä että saa lasin helpommin ::)
    Aika vääristeltyä puhetta...

    Jos asiallisesti kyselen näiden suurien tuulilasien saatavuutta integroituihin, niin asia muutetaan mukamas nillittämiseksi.
    Ei vain selkeästi kukaan ole vastannut asiaan. Ajattelin että täällä olisi kokemusperäistä tietoa, mutta ilmeisesti vastauksen saa vain niiltä, jotka eivät ole koko asian kanssa olleet edes tekemisisssä.
    Toki saan tiedon myös autokauppiaalta, tai lasiliikkeeltä, mutta onko se tieto aina puolueetonta.