rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1189485 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:18
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #225 : 16.08.2015 kello on 23:24 »
Ei mulla tässä mitään omaa ole. Ihan etuteltassa asianomainen julkaisi linkit.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #226 : 17.08.2015 kello on 07:11 »
Jos tämän 16 vuotiaan auton http://www.nettikaravaani.com/concorde/i-800/1441116
"ominaisuudet" ja viimeiset vuodet kiinnostaa lukekaa tämä
http://homeautontarina.blogspot.fi/

Lukekaa nyt hyvät ihmiset kaikki tuo juttu.

Mun mielestä kirjoittaja ja teksti sen myötä vaikuttaa vilpittömältä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:08
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #227 : 17.08.2015 kello on 07:37 »
BESTIS , pienen ihmisen asialla  :P

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #228 : 17.08.2015 kello on 07:38 »
Onko liikkeessä käynyt niin että ovat ottaneet auton sisään edellisessä kaupassa vaihdossa tutkimatta sitä lainkaan.
Nyt sitten kaikin konstein yrittäneet paikata virhettään .
Ymmärrän täysin miksi toisissa liikeissä tutkivat vaihtoautoa kahteen mieheen ja mittaavat pintakosteudet nopeasti ja toisissa liikkeissä vain vilkaisevat ikkunasta ja korkeintaan kiertävät auton renkaita potkien .
Juurikin tällaisen viimemainitun liikkeen vaihdokkia lähdin koeajamaan niin kattoluukun välistä lirahti vedet lattialle auton liikahtaessa.
Tämä myös selittää toisissa liikkeissä kuinka heidän pitää jokaisesta kaupasta saada niin suuri kate kun autoissa voi tutkinnan jälkeenkin olla suuria ja kalliita vikoja .
Ja sori nyt mutta kyllä ihmiset jättäävät autonsa ,etenkin asuntoautot tosi repaleiseen kuntoon ennen vaihtoa.
 

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:08
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #229 : 17.08.2015 kello on 07:42 »
Ja sori nyt mutta kyllä ihmiset jättäävät autonsa ,etenkin asuntoautot tosi repaleiseen kuntoon ennen vaihtoa.
Niin, nyt BESTIS on laittanut tietentahtoen saman homepesän uudelleen myyntiin  Thumb

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:35
  • Epsoo
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #230 : 17.08.2015 kello on 07:45 »
Jos tämän 16 vuotiaan auton http://www.nettikaravaani.com/concorde/i-800/1441116
"ominaisuudet" ja viimeiset vuodet kiinnostaa lukekaa tämä
http://homeautontarina.blogspot.fi/

Onneksi omat ongelmat ko. liikkeen kanssa olivat huomattavasti pienemmät, vaikkakin kohtelu oli samaa tasoa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.11.2023 kello on 07:51
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #231 : 17.08.2015 kello on 07:48 »
Lukekaa nyt hyvät ihmiset kaikki tuo juttu.

Mun mielestä kirjoittaja ja teksti sen myötä vaikuttaa vilpittömältä.

Minulle tuo teksti jätti enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Miksi koiratkin piti tappaa homeisen auton vuoksi? Ja olen melko varma, että vanha navetta asuinpaikkana on vähintäänkin yhtä homeinen kuin Concorde-merkkinen asuntoauto.

Mutta tarinana tyypillinen homeasuntotarina. Kirjoittajan kokemus on kieltämättä aito, mutta tietyn pisteen jälkeen tämän tyyppisissä kiistoissa kaikki mahdolliset vastoinkäymiset johtuvat oletetun tai todellisen homeasunnon (tai asuntoauton) myyjästä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:08
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #232 : 17.08.2015 kello on 07:52 »
Ja olen melko varma, että vanha navetta asuinpaikkana on vähintäänkin yhtä homeinen kuin Concorde-merkkinen asuntoauto.


Voihan se ollakin, hänellä oli vain valinta, asuako homeisessa Concordessa jossa 50k€ kiinni vai asuako hetki Uudessa a-autossa ja toimisto navetannurkassa ja voittaa tuo taistelu. Elämä on  ;)

Mutta tarinana tyypillinen homeasuntotarina. Kirjoittajan kokemus on kieltämättä aito, mutta tietyn pisteen jälkeen tämän tyyppisissä kiistoissa kaikki mahdolliset vastoinkäymiset johtuvat oletetun tai todellisen homeasunnon (tai asuntoauton) myyjästä.
Niin, keksitty juttuhan se oli, hallelujaa Thumbd

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.11.2023 kello on 07:51
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #233 : 17.08.2015 kello on 08:02 »
Niin, keksitty juttuhan se oli, hallelujaa Thumbd

Tuskin keksitty, mutta totuuksia tuppaa olemaan aina enemmän kuin yksi. Varsinkin näissä homejutuissa.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #234 : 17.08.2015 kello on 08:03 »
    Onneksi omat ongelmat ko. liikkeen kanssa olivat huomattavasti pienemmät, vaikkakin kohtelu oli samaa tasoa.

    Mitä tästä opimme...uskonto on pahaksi, siis se vääräuskoisuus. Pitäisi olla samaa pataa heidän kanssa, muuten ei kannata mennä ostoksille, itse taidan jättää tarvike ostokset tästä lähtien tekemättä Best Caravanilta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:08
    • Autossa on pyörät
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #235 : 17.08.2015 kello on 08:04 »
    No ainakin Polygon tutkinut auton, asiakas voittanut kolmessa oikeusasteessa ja saanut rahansa takaisin. Thumb
    Hankalaapa tuota on väittää muuksi enää, paitsi jos kuuluu Sorvarin klaaniin.
    Alla kuvittelukuvia


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #236 : 17.08.2015 kello on 08:53 »
    Pettyi höntit ennen hevoskaupoissakin. Miksei nyt autokaupoissa. Ostajan on tutkittava ostos mahdollisimman tarkasti, ei myyjällä ole sellaseen aikaa ja resusseja, mielenkiinnosta puhumattakkaan. Sama on asuntokaupoissa, mistä korkokengissä viipottava hienostomyyjä kiinteistön kunnon tietää. Ostajan on tiedettävä, tai...
      KO. jutussa syytetään raakasti myyjää. Ei edellistä omistajaa, joka kaikin puolin on peitellyt kaikki viat ja puutteet. Edellinen omistaja on samalla puolen ostajan kanssa, toinen luikuroi ja tonen yrittää saada vioista tolkkua. Myyjä siinä välissä saa kaiken paskan niskaansa.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:01
    • Callengr
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #237 : 17.08.2015 kello on 09:03 »
    Kyllähän tässä tapauksessa myyjä aivan varmasti tietää myytävänsä vioista, vai mitä? Antaa selvän kuvan myyjän moraalista.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
    • Kulkija
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #238 : 17.08.2015 kello on 09:07 »
    ...itse taidan jättää tarvike ostokset tästä lähtien tekemättä Best Caravanilta.

    Rasti seinään edellisen kaveriksi (en kyllä muista mistä syystä sen olin raapustanut), juuri tuon päätöksen tein minäkin; vältellyt olen tähänkin asti viitatun aikaisemman tapahtuman vuoksi.

    En pidä asiakkaiden huonosta kohtelusta enkä siitä, että jotkut muut kuin liiketaloudelliset periaatteet ohjaavat yritystoimintaa. Sen mukaan olen toiminutkin talonrakennusprojek tista alkaen.


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
    • Eipä turhia höttyillä :)
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #239 : 17.08.2015 kello on 09:15 »
    No aika harva sitä voi käsi raamatulla vannoa ettei yhtään mitään "piilovikoja" ole vaihdokkiinsa jättänyt, sitä pois kaupitellessaan :-[ Eiköhän aika usein juuri se vikojen määrä vs. oma viitseliäisyys ole ollut se liipaisin, joka on auton vaihtoprosessin käynnistänyt. Ja as.auton tapauksessa kun noita mahd. vikapaikkoja voi olla ziljoonassa kohtaa erilaisia, niin todella riskaabelia on käytetyn as.auton kauppa. Ja kun se liike tosiaan on sitten noista enempi-vähempi aina vastuussa sen 6kk, yksityinen myyjä tässä mielessä kenties pääsee ehkä hieman helpommalla. Itse olen tähän mennessä 2 käytettyä as.autoa hommannut ja molemmista on tuon 6kk jälkeenkin vielä löytynyt erilaista fixattavaa, mutta onneksi luokassa pikkuvikoja "joiden kanssa voi elää", eli käytännössä joko fixailee itse tai antaa vain olla 8)

    Mitä tulee henk.koht. suhteeseeni ko. yrityksen kanssa, niin jonkun nippelin olen Milleriin tuolta tilannut, verkkokaupassa kun oli joku "uuden asiakkaan etuseteli" tms. juttu ja näin tuo tarvike tuli tuolla kertaa edullisemmaksi kuin muualta hankittuna. Vaan näitä juttuja kun lukee, niin taisi tuossa olla kaksi kertaa samassa, eka ja vika :-X