Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (187/1157) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: FASTDOHC - 19.05.2016     kello on 12:11 ---Merkki on vähän outo, ainakin minulle. mutta voi juku kun olisi meidän perheelle täys 10 sisäratkaisultaan!

Tässä olisi kaikki mitä me tarvittaisiin, nytkin on riittävät varusteet, mut tuossa lisänä meidän nyk. as.osan ilmastointi, kerrossänky, vähän enemmän tilaa, enemmän säilytystilaa, vetokoukku ja 2.8 moottori.

http://www.nettikaravaani.com/ahorn/camp-680/1453396

Voi onneton kun olisi tuota rahanpaskaa niin kävisin vaihtamassa vanhan 1.9TD -95 ducaton tuohon  8)

--- Lainaus päättyy ---

Lienen jonkinlainen painonvartija kun aina kiinnitän painoihin huomiota. Tuossa on kantavuus (paperilla) 430kg,josta osan vievät markiisi, pyöräteline, ilmastointi, vetokoukku ja invertteri. Lähes 100kg. Kuljettajan paino on omassa painossa, siis viisi henkeä laskennallisesti painaa 375kg.

Eipä jää paljoa lastausvaraa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.05.2016     kello on 12:58 ---Lienen jonkinlainen painonvartija kun aina kiinnitän painoihin huomiota. Tuossa on kantavuus (paperilla) 430kg,josta osan vievät markiisi, pyöräteline, ilmastointi, vetokoukku ja invertteri. Lähes 100kg. Kuljettajan paino on omassa painossa, siis viisi henkeä laskennallisesti painaa 375kg.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä nämä kannattaa vaalla käyttää. Omani punnitsin viime keväänä kun tein suursiivouksen. Autossa ei ollut oikeastaan mitään kyydissä paitsi kaikki tankit täynnä + 2 kaasupulloa ja sähköjohtoja. Omamassa minä + koira kyydissä oli reilusti alle rekisteriotteeseen merkityn, ei kuitenkaan 5% joka vaaditaan että painon voi muuttaa.
Samanlaisilla alkoviautoilla on merkitty pienempi omapaino ja siksi punnitsin. Vaaka oli tarkka ja uusi, jenkeistä asti oli pari ukkoa tullut sitä kalibroimaan ja seuraamaan sen käyttöönottoa pari viikkoa.

Turhan Höpöttäjä:
Fiiliskukan vein tänään tohtorille. Taka-akselista nostivat. Sanoivat nosturin olevan 2,6 tonnia. Ei noussut.  ::)

FASTDOHC:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.05.2016     kello on 12:58 ---Lienen jonkinlainen painonvartija kun aina kiinnitän painoihin huomiota. Tuossa on kantavuus (paperilla) 430kg,josta osan vievät markiisi, pyöräteline, ilmastointi, vetokoukku ja invertteri. Lähes 100kg. Kuljettajan paino on omassa painossa, siis viisi henkeä laskennallisesti painaa 375kg.

--- Lainaus päättyy ---

Juu tuota painoa kattelin itsekkin  ::)

Mut minä, vaimo ja 2 pikku tyttöä reissailisi tällä komeasti, ehkä pikkaisen ylikuormalla. (eks se oo kuitenkin fakta, että n.80% on ylipainoa autoissaan?) Näinhän se ei saisi olla, mutta näin se on  :laugh:

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: FASTDOHC - 20.05.2016     kello on 11:39 ---Juu tuota painoa kattelin itsekkin  ::)

Mut minä, vaimo ja 2 pikku tyttöä reissailisi tällä komeasti, ehkä pikkaisen ylikuormalla. (eks se oo kuitenkin fakta, että n.80% on ylipainoa autoissaan?) Näinhän se ei saisi olla, mutta näin se on  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Varmaan tuolla henkilökokoonpanoll a kantavuus riittää.  Mutta mielestäni kannattaisi punnituttaa ennen ostoa, että voi olla varma.

Eihän se mikään pelastus ole, että muut (kin) ovat ylipainoisia. Minä ainakin haluan kuulua tuohon 20 %:iin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View