Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (180/1157) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.05.2016     kello on 08:21 ---Itse olen hiukan outo, kun työajonkin lisäksi tykkään ajella.

--- Lainaus päättyy ---

Sama täällä, olisi mahdollista ajaa työmatkat kimppakyydillä mutta ajaminen on nautintoa, (ainakin kun sitä ei työkseen tee), olisihan se tylsää jos työpaikka olisi niin lähellä että pitäisi mennä polkupyörällä.  ;D

PS. Subarussa jo 6500 kilsaa ja 10 viikkoa.  :D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.05.2016     kello on 08:50 ---olisihan se tylsää jos työpaikka olisi niin lähellä että pitäisi mennä polkupyörällä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Itsellä se on vähän hiinä ja hiinä, vain 10km suuntaansa. Viime kesänä tuli n. 150km työmatkapyöräilyä, aina kun ei menty ihan sitä suorinta reittiä = myös polkupyöräilystä voi siis nauttia vaikka fillarikin on ihan marketti-pyörä. Ei tuohon mitään hiilikuitu-vehkeitä tartteta, jopa ilman klossejakin kyllä pärjää kun ei turhia pingota Thumb

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 13.05.2016     kello on 08:55 ---Itsellä se on vähän hiinä ja hiinä, vain 10km suuntaansa. Viime kesänä tuli n. 150km työmatkapyöräilyä, aina kun ei menty ihan sitä suorinta reittiä = myös polkupyöräilystä voi siis nauttia vaikka fillarikin on ihan marketti-pyörä. Ei tuohon mitään hiilikuitu-vehkeitä tartteta, jopa ilman klossejakin kyllä pärjää kun ei turhia pingota Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Eli kahdeksannella kerralla totesit "fuck it" ja tulit taksilla kotiin.  ;D

Itse tuohon ajeluasiaan Aakkun ja Oulaan kanssa samoilla linjoilla. Motaria ajaessa tuota hyötyä voi jonkin verran kertyäkin. Muutoin kun ajelee kesäisin niin aika usein tulee traktoreita ja muita jotka vielä hidastaa entisestään matkantekoa. Ja itse koen sen myös jotenkin Zeniläiseksi että kun lähden asuntoautolla, niin tiedän että tähän nyt menee se vähän enemmän aikaa eikä ole kiire, eikä ota päähän ne muut hidastelijat tiellä. Pahoittelen toki aiheuttamaani mielipahaa muille kiireisille. Vilkkua toki yritän näyttää jos/kun ohituspaikka tulee mutta siihen ei kaikki tunnut luottavan.

Itse ajelen siis suurinpiirtein sitä kahdeksaakymppiä. Mittarin mukaan pikkaisen yli. Autovanhuskin on jo sen verran iäkäs, että en tiedä mitä tykkää kovemmista nopeuksista.

Turhan Höpöttäjä:
Jokainen ajakoon mieleistään nopeutta vapaa-aikana ja lomalla. Aina kun nopeus kasvaa, me edessä "tötterehtijät" lisäännymme, samalla kun ohittajan otsassuoni pullistuu. Ooppa siinä sitten lomalla ja nauti vapaa-ajasta.  ::)
Jos on kiire, odottaa kiireen loppuvan ja aloittaa loman vasta sitten.  ;D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 13.05.2016     kello on 09:51 ---Eli kahdeksannella kerralla totesit "fuck it" ja tulit taksilla kotiin.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

GPS:n keräämän tiedon mukaan töihin mentiin haarukalla 10-11km, mutta paluu olikin sitten haarukassa 15-25km, joten kovin montaa kertaa tuosta ei siis kuitenkaan tullut ja tuskin tulee tänäkään suvena juuri enempää :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View