Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.05.2016 kello on 08:58 ---Motivaattio menee, jos kyljet on jo kolhittu pottusäkin muotoon. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä se vaihdokki olisi sellainen vain huolittu jossa kyljet suorat. On niitä todella siistejä käytettyjäkin. Se pitäisi sinunkin Höpöttäjä löytää sisältäsi se innokas vahaaja, Fiiliksen olen siinä pihassa nähnyt ja voi olla se motivaatio vahaukseen vähän karkuteillä niiden isojen puiden takia. Audia en ole nähnyt, tiedä vaikka miten säihkyvässä kunnossa se on.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.05.2016 kello on 09:25 ---Ehkä se vaihdokki olisi sellainen vain huolittu jossa kyljet suorat. On niitä todella siistejä käytettyjäkin. Se pitäisi sinunkin Höpöttäjä löytää sisältäsi se innokas vahaaja, Fiiliksen olen siinä pihassa nähnyt ja voi olla se motivaatio vahaukseen vähän karkuteillä niiden isojen puiden takia. Audia en ole nähnyt, tiedä vaikka miten säihkyvässä kunnossa se on.
--- Lainaus päättyy ---
Heti, kun en muuta keksi, sitten pestään ja vahataan. Thumb
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.05.2016 kello on 09:33 ---Heti, kun en muuta keksi, sitten pestään ja vahataan. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa kiirettä pittää... ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.05.2016 kello on 09:35 ---Taitaa kiirettä pittää... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Nyt olisi tolokku "tavallisen" mallinen auto. http://www.nettikaravaani.com/flair/dukato-flair/1454944 Ja meikäläisen hintaluokassa. Ostakee pois kuleksimasta. :D
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.05.2016 kello on 15:42 ---Nyt olisi tolokku "tavallisen" mallinen auto. http://www.nettikaravaani.com/flair/dukato-flair/1454944 Ja meikäläisen hintaluokassa. Ostakee pois kuleksimasta. :D
--- Lainaus päättyy ---
Olen tainnut nähdä useamminkin tämän tuossa pyöriskelemässä. Vuosi liian myöhään yai pati vuotta liian aikaisin meidän kannalta tuli markkinoille. Ihan tänä kesänä en vielä ole vaihtamassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta