Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (161/1157) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.04.2016     kello on 11:42 ---Kerro hyvä veli, minkalaista intekroitua etsit.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on aika vähän tietoa, mutta jotain pieniä reunaehtoja olen hahmottanut....

Integroitu siksi, että kuvittelisin sen olevan tasalämmin ja saisi tilat hyödynnettyä paremmin.
Ajokki tulisi kahdelle hengelle, joten ulkomitta rajana max. 6m
B kortilla ajettava
Petipaikat valmiina, eikä mielellään mikään parvi
Rekisteröity 4:lle, eli pöytä ja takapenkki
Erillinen suihkutila olisi suotava
Kosteutta hiukka pelkään, niin siksi vähän Hymeriin kallellaan. Joku Karman VW alustalla voisi olla myös.
Hintaluokka 30 tuhatta, tai alle. Ajettu jotain max. 100 tuhatta. VM. jostain -05 uudempaan.
Automaatti olisi kiva, jos sellainen kestää.

Kaikenlaiset varusteet kiinnostaa, mutta en tosiaan niistä paljoa tiedä.

Turhan Höpöttäjä:
Niin, se kaveri jolla auto seisoi talven myyjän hallissa tuulilasia odottamassa, on saanut nyt lasin. Jaakkotuote on tehnyt lasin, lasivakuutus on korvannut. Oli toisaalta mielissään, kun ei käytä autoa talvella, sai ilmaisen talvisäilytyksen.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.04.2016     kello on 12:00 ---Mulla on aika vähän tietoa, mutta jotain pieniä reunaehtoja olen hahmottanut....

Integroitu siksi, että kuvittelisin sen olevan tasalämmin ja saisi tilat hyödynnettyä paremmin.
Ajokki tulisi kahdelle hengelle, joten ulkomitta rajana max. 6m
B kortilla ajettava
Petipaikat valmiina, eikä mielellään mikään parvi
Rekisteröity 4:lle, eli pöytä ja takapenkki
Erillinen suihkutila olisi suotava
Kosteutta hiukka pelkään, niin siksi vähän Hymeriin kallellaan. Joku Karman VW alustalla voisi olla myös.
Hintaluokka 30 tuhatta, tai alle. Ajettu jotain max. 100 tuhatta. VM. jostain -05 uudempaan.
Automaatti olisi kiva, jos sellainen kestää.

Kaikenlaiset varusteet kiinnostaa, mutta en tosiaan niistä paljoa tiedä.

--- Lainaus päättyy ---

Kas tässä melkein kaikilta osin raameihin soveltuva.

Integroitu
Alle 6 m
B-kortti
Takapeti valmiina
Rekisteröity neljälle
Suihkutila erikseen
Hymer
Hintapyynti karvan päälle toiveen
Ajettu alle 80 tkm
Vuosimalli 2006
Automaatti

http://www.nettikaravaani.com/hymer/classic-b/1451215

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.04.2016     kello on 11:49 ---
Seuraavaksi ajattelin uskaltaa kysellä, jotta saako niitä lasikuitu- ja muoviosia vanhoihin integroituihin, jos itse, tai joku muu mällää.

--- Lainaus päättyy ---

Vanhempiin on välillä vaikea löytää osia.
Sällillä oli 2002 mallinen Hymer jossa on kerrossänky takana poikittain. Yläsängyn päädyssä ikkuna. Ikkunassa oli ongelmia ja sekä muovissa että saranoissa hiukan sanomista. Oli erikoiskokoa n. 50 x 50cm ja vessanlasina tullaisen olisi saanut kohtuudella. Siis sellainen josta ei näe ulos kunnolla. Tilaustavarana tuolle ikkunalle olisi tullut hintaa reilusti. Aukon olisi voinut hiukan suurentaa ja se olisi ollut helpoin ratkaisu koska silloin lasitarjontaa olisi ollut ja hinta muutaman satasen.

Itse olen omaani 2002 autoon etsinyt takapuskuria ja sellaisen löysin suomalaiselta jälleenmyyjältä, se oli jäänyt heille varastoon. Matkoilla olen tuota kysynyt  Puskuri oli hienosti korjattu kun auton ostin ja vanhaa vammaa ei näkynyt, talvella korjaus petti ja ongelma esteettinen, no, uusi on odottamassa että sen asennan.

Jos mallia on tehty iso sarja noita osia löytää, lyhyen aikaa tuotannossa olleeseen malliin ei niinkään helposti.

Nuo nyt ei ollut kumpikaan integroituun, mutta kertoo jotain

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 29.04.2016     kello on 12:22 ---Kas tässä melkein kaikilta osin raameihin soveltuva.

Integroitu
Alle 6 m
B-kortti
Takapeti valmiina
Rekisteröity neljälle
Suihkutila erikseen
Hymer
Hintapyynti karvan päälle toiveen
Ajettu alle 80 tkm
Vuosimalli 2006
Automaatti

http://www.nettikaravaani.com/hymer/classic-b/1451215

--- Lainaus päättyy ---

Ihan sopiva auto. Liekkö satasen nopeus sallittu, kun ei perässä näy lätkää. En kylläkään ymmärrä mitä sillä lätkällä tekee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View