Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (125/1157) > >>

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.02.2016     kello on 17:22 ---^
En kyllä ottais tuollaista ostajaa vakavasti  8)

--- Lainaus päättyy ---

Aina olen saanut hyvät kaupat tehtyä. Ja säästänyt tuhansia kilometrejä turhaa ajoa.

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: karppinen - 12.02.2016     kello on 17:26 ---no kaskun et pyydä samalla vielä verkkopankkitunnare itakin. huijareita on niin myynti, kun ostopuolellakin....

--- Lainaus päättyy ---

Arvelen että jo hieman alle keskitason älykkyysosamäärällä tunnistaa huijarit kohtuullisen nopeasti. Jotkut tosin näkevät vaarallisen rikollisen jokaisessa kanssaihmisessä, mutta se on jo yhden sortin sairautta.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 12.02.2016     kello on 17:42 ---Arvelen että jo hieman alle keskitason älykkyysosamäärällä tunnistaa huijarit kohtuullisen nopeasti.

--- Lainaus päättyy ---

Suurin osa suomalaisista on sitten alle keskitason, päätellen siitä, minkälaisia päättäjiä olemme Arkadianmäelle äänestäneet....    >:D

Pertti K:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 12.02.2016     kello on 13:44 ---2. Niitä, jotka haluavat asettautua kuningas-asiakkaan asemaan ja juoksuttavat myyjiä nauttien asetelmasta. Tämä on tavallaan laiskempi versio renkaanpotkijoista. "Tuo vaunusi sieltä Tampereelta nähtäväksi tänne Kaustisille, niin katsotaan sitä kurjaa tuotettasi". Ja Kaustisilla tarjotaan sitten puolet siitä, mikä oli myyjän tiukka hinta...

--- Lainaus päättyy ---
En usko. Kukaan Kaustisella asuva ei sano Kaustisille.  :D

Kattelin tässä 60-luvun 4 d HT:ta tai farkkua, Ameriikan mantereella valmistettua. Niitä nyt ei ihan pilvin pimein näy palstoilla myynnissä, joten ostoilmoitusta kehiin. Kovin montaa ei kyllä tarjottu mutta yhtä kävin 270 km päässä katsomassa. Oli juuri sitä mitä olin etsimässä, mutta sainkin mahdollisuuden ostaa yhden exän jonka myyntiä olin harmitellut. Eli renkaanpotkija taisin olla siinä kohti sitten.

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 13.02.2016     kello on 21:09 ---

Kattelin tässä 60-luvun 4 d HT:ta tai farkkua, Ameriikan mantereella valmistettua. Niitä nyt ei ihan pilvin pimein näy palstoilla myynnissä, joten ostoilmoitusta kehiin.

--- Lainaus päättyy ---

Ostetaan-ilmoitus on varmasti perusteltu kun haetaan tiettyä erikoiskohdetta, jota ei löydy avoimilta markkinoilta. Olen joskus itsekin hakenut erästä tiettyä vuosimallin -64 jenkkifarkkua, mutta lopulta vakuutuin, ettei niitä ole enää koko Euroopassa.

Itse asiassa meinasin turvautua ostetaan-ilmoitukseen myös kun hain vanhempaa Tabbertin Comtesse/Diademia erillissängyillä. Yksi myynti-ilmoitus löytyi kuitenkin ja se riitti ettei tarvinnut lähteä Saksasta hakemaan.

Lähinnä kritisoin noita hyvin väljiä ostetaan-ilmoituksia tyyliin "Ostetaan matkailuauto/vaunu. Tarjoa."

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View