Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
reiska14:
Pitäskö tuolla nukkuakkin jossain vai meneekö laavu-hommiksi? :laugh:
Lahti32:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.01.2016 kello on 17:25 ---Tästä metsien miehille: http://www.nettikaravaani.com/muu-merkki/tripcar/1417431
--- Lainaus päättyy ---
No nyt... Tuollainen täyttää jo melkein kaikki toiveet... Ensinnäkin kunnon alusta v8 automaatti, toiseksi neliveto ja kolmanneksi integroitu saumaton kori.
Ihan eri asia kuunnella kasia mitä jotain nelipyttysen puolimoottorin ratkutusta :laugh:
Joskus omistin 6,5 litran turbodieselillä varustetun matkailuauton. Voi järki sitä vääntöä sitä piisasi
Rölli:
ymmärtäään tääl muutki oikeen alustan äälle Thumb
mun mielestä toi myyntiin toissa keväänä kuuella tonnilla,ainaki oli just samallainen,onkoa jollain tilinteko yritys...
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Lahti32 - 13.01.2016 kello on 00:17 ---No nyt... Tuollainen täyttää jo melkein kaikki toiveet... Ensinnäkin kunnon alusta v8 automaatti, toiseksi neliveto ja kolmanneksi integroitu saumaton kori.
Ihan eri asia kuunnella kasia mitä jotain nelipyttysen puolimoottorin ratkutusta :laugh:
Joskus omistin 6,5 litran turbodieselillä varustetun matkailuauton. Voi järki sitä vääntöä sitä piisasi
--- Lainaus päättyy ---
Tuolla minä aloitin .
Jos näitä olisi tältä vuosituhannelta niin kyllä kelpaisi.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 - 12.01.2016 kello on 22:35 ---Pitäskö tuolla nukkuakkin jossain vai meneekö laavu-hommiksi? :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Jos. ...Tuo olisi minun auto. Nakkelisin takaistuinryhmän pois. Rakentasin takatallin ja luukku auton kylkeen. Tallin päälle turkismuokkaamon (parisängyn). Takimmainen pakoputken änärin pois, ja tilalle kaikukammiolla olevan teiniänärin. Kylläpä passaisi lapin perhokala vesiä koluta. Thumb
Niin, no. Eihän sillä touotamiesten kerhoon pääsisi. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta