Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (1115/1157) > >>

armas ujomieli:
Minäkin olen jo alkanut koisimaan etupunkassa loikkaan sinne ja alas ilman tikkaita kuin kilipukki :D

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 30.07.2023     kello on 19:32 ---Minäkin olen jo alkanut koisimaan etupunkassa loikkaan sinne ja alas ilman tikkaita kuin kilipukki :D

--- Lainaus päättyy ---
Etkö pääse enää vierihoitoon ???

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 30.07.2023     kello on 19:32 ---Minäkin olen jo alkanut koisimaan etupunkassa loikkaan sinne ja alas ilman tikkaita kuin kilipukki :D

--- Lainaus päättyy ---

Varsinkin, niin kuin kilipukki.  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 30.07.2023     kello on 17:15 ---Joo ja kun pääsee niin millä alas yöllä pimees, ku o ottanut pari ööliä,tai no tuleehan sielt alas ja sit puu pää auton kyytiin Thumb

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.07.2023     kello on 18:57 ---Höpö höpö. Tosi helppoa. Tosin nykyisessä Hubbet tulee tosi alas. Paljon korkeampia alkovit on

--- Lainaus päättyy ---

Ellei nyt sitten nautittua alkoholimäärää ole ilmaistu suomalaisittain eli puhutaan kahdesta vaikka on vedetty 12.  :D

Alkovissa oli melkoinen etu siinä, että parisänky oli aina valmiina ja poissa tieltä. Nykyään häätyy ajaa teinit ylös roikkupedistä että pääsee aamukahveelle, ellei sitten mene ulos sitä nauttimaan.  :D

Itte en hankkisi enää takatallitonta autoa, siksi nuo takakeittiömallit on pois laskuista, vaikka sisätilat ovatkin sellaisessa hyvät.

Alan:
Niesmanni olisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View