Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
armas ujomieli:
Minäkin olen jo alkanut koisimaan etupunkassa loikkaan sinne ja alas ilman tikkaita kuin kilipukki :D
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 30.07.2023 kello on 19:32 ---Minäkin olen jo alkanut koisimaan etupunkassa loikkaan sinne ja alas ilman tikkaita kuin kilipukki :D
--- Lainaus päättyy ---
Etkö pääse enää vierihoitoon ???
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 30.07.2023 kello on 19:32 ---Minäkin olen jo alkanut koisimaan etupunkassa loikkaan sinne ja alas ilman tikkaita kuin kilipukki :D
--- Lainaus päättyy ---
Varsinkin, niin kuin kilipukki. ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 30.07.2023 kello on 17:15 ---Joo ja kun pääsee niin millä alas yöllä pimees, ku o ottanut pari ööliä,tai no tuleehan sielt alas ja sit puu pää auton kyytiin Thumb
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.07.2023 kello on 18:57 ---Höpö höpö. Tosi helppoa. Tosin nykyisessä Hubbet tulee tosi alas. Paljon korkeampia alkovit on
--- Lainaus päättyy ---
Ellei nyt sitten nautittua alkoholimäärää ole ilmaistu suomalaisittain eli puhutaan kahdesta vaikka on vedetty 12. :D
Alkovissa oli melkoinen etu siinä, että parisänky oli aina valmiina ja poissa tieltä. Nykyään häätyy ajaa teinit ylös roikkupedistä että pääsee aamukahveelle, ellei sitten mene ulos sitä nauttimaan. :D
Itte en hankkisi enää takatallitonta autoa, siksi nuo takakeittiömallit on pois laskuista, vaikka sisätilat ovatkin sellaisessa hyvät.
Alan:
Niesmanni olisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta