Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (1081/1158) > >>

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 23.02.2023     kello on 11:50 --- :D
Kysyppä jenkeiltä  :laugh:

--- Off-Topic: ---ja toisaalta, jos erilaisia muunninvetoisia työkoneita olet ajanut, tilanne voi olla toinen, tai mikä vain tai molemmilla jaloilla sama jarru jne..
--- Lainaus päättyy ---
Kysessä taisi olla nyt kuitenkin auto.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 23.02.2023     kello on 11:53 ---Taitaa olla oikea automaatti, vuodesta 2018 on fiatisakin ollut oikea.
Tosin vin numerosta pitäisi katsoa valmistusaika, se kun voi olla noissa
perusmalleissa alustan kohdalta mitä vaan. Jopa kolme vuotta ennen rekisteröintiä valmistettu.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitti, sellainen mutu tuntuma mulla oli ett nyt vasta fiiatti tekee oikeita automaatteja. Eli olin väärässä. Kaveri ei tosiaankaan halua robotti automaattia, siksi kyseli. Välitän tiedon että tarkastaa vin perusteella.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.02.2023     kello on 10:56 ---Joopa, joo. Kulkimia arvostelevat ne joilla on etuvetoinen peltiohjaamoinen Truma Kuljin.  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Tai ne, joille kuljin ei ole 'jatke'.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.02.2023     kello on 10:37 ---Tukittu täyteen kun Stadin keskusta.
Turhia istumapaikkoja.
Nukkumaan mennään vessan kautta.
Todella epäkäytännöllinen.

--- Lainaus päättyy ---
Niin totta myös minun näkökulmasta kun meillä on suvunjatkeena pari pikkumiestä jotka kulkee usein mukana ja tuota petijumppaa tuli harrastettua joku vuosi puoli-intikan kanssa niin ei enempää sitä shouta.  Thumbd

Yksmummo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 23.02.2023     kello on 12:07 ---Kysessä taisi olla nyt kuitenkin auto.

--- Lainaus päättyy ---
Muunninvetoisen työkoneen jarrut, vanhoissa, oli vasen jarrupoljin mikä katkaisi vedon myös, sai urutettua silloin et sai taakan esim. ylös, kun ei voima tyhjäkäynnillä riittänyt, oikee vaan jarrutti. Myöhemmin tuli vipu kojetauluun, vedonkatkaisija. Täs mitään v......la.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View