Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Catiska:
Näinhän se on. Ja ketjut laittaa aika nopsasti paikoilleen kun on treenannut...
Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 29.12.2015 kello on 01:21 ---Asuntoautossa kannattaa pitää ketjut mukana ja opetella laittamaan ne kanssa .
Nimimerkillä kahdesti juuttunut Fiatilla suoralla alustalla mutta märässä ruohikossa .
--- Lainaus päättyy ---
No tätä tuossa juuri viime kesänä Ikaalisissa katselin kun nuo kokeneemmat asettelee kettinkejä as.auton etusiin, ennen kuin auton keulaa tuonne märälle nurmialueelle tarjosivatten. No seuraavana päivänä sitten selvisikin hyvin konkreettisesti miksi, ketjuilla matka jatkui ja ketjuttomat jäi oottelemaan iltapäivää joskos sade hölläisi ja pääsisi taas liikkeellekin siitä pehmoselta nurmelta, yön aikana kun renkaat olivat "poteroituneet" siihen nurmeen :-X
K.E.V:
Taisin samasta asiasta about kirjoittaa nelivetoveturikesku stelussa. Missä etuvetomies vähätteli koko nelivetoisen tarvetta. Muuten ei ajaessa tuolla niin väliä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 29.12.2015 kello on 01:21 ---
Asuntoautossa kannattaa pitää ketjut mukana ja opetella laittamaan ne kanssa .
--- Lainaus päättyy ---
Nyt männöö kuin -50 luvulla, rekkamiehet joutui ketjuihin turvautumaan. Yhdesti olen jäänyt märälle ja pehmeälle nurmikolle paripyörä autolla sutimaan.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.12.2015 kello on 15:32 ---Nyt männöö kuin -50 luvulla, rekkamiehet joutui ketjuihin turvautumaan. Yhdesti olen jäänyt märälle ja pehmeälle nurmikolle paripyörä autolla sutimaan.
--- Lainaus päättyy ---
Jos on vähänkin rekkamiehen elkeitä, niin ei sinne märkään ja upottavalle nurmikolle tule ajettua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta